Shotzzy, Call of Duty’de Black Ops 6’nın Gelişmiş Savaşa Karşı Çekim Yapmasına Tepki Verdi

Yakın zamanda yapılan bir sosyal medya tartışmasında, Call of Duty Dünya Şampiyonu Anthony “Shotzzy” Cuevas-Castro, Black Ops 6’nın atış poligonunda on bir yıl önce piyasaya sürülen Advanced Warfare’e kıyasla önemli bir gelişme olmamasından duyduğu hayal kırıklığını dile getirdi. Paylaşılan kısa bir videoda

Shotzzy’nin Black Ops 6 hakkındaki yorumları

Açık sözlülüğüyle tanınan Anthony Cuevas-Castro, bir videoda Black Ops 6’nın yalnızca üç hareketsiz hedef ve bir hareketli hedef içeren eğitim alanının sönük ve sınırlı olduğunu açıkladı. Buna karşılık Advanced Warfare, birden fazla hareketli hedef ve oyuncunun isabetliliğine ilişkin anında geri bildirim içeren, zengin özelliklere sahip bir atış menzili sunuyordu.

Bu karşılaştırma Call of Duty hayranları arasında bir etkileşim dalgasına yol açtı ve birçok kişi Shotzzy’nin fikrini paylaştı. Geliştiricilerin tasarım seçimlerini sorguladılar ve temel oyun iyileştirmeleri yerine indirilebilir içeriği (DLC) tercih ettiklerini öne sürdüler.

Eksik özellikler

Advanced Warfare’de oyuncular daha geniş bir hedef yelpazesi üzerinde pratik yapabiliyor, bu da reflekslerini mükemmelleştirmeyi kolaylaştırıyordu. Shotzzy, Black Ops 6’nın benzer seçenekler sunmadığından, atış ve hareket becerilerini geliştirmek isteyenler için eğitimi daha sinir bozucu hale getirdiğinden yakındı.

Gözlem açık: Black Ops 6’da ateş alanı daha da kısıtlandı ve bu da oyuncuların antrenman olanaklarını önemli ölçüde sınırladı. Çoğu kişi için bu özellik genel oyun deneyimi açısından çok önemlidir ve bunun yokluğu oyuncu memnuniyetini etkileyebilir.

Azalan bir kullanıcı arayüzü

Shotzzy, atış poligonunu eleştirmenin yanı sıra, Black Ops 6’nın kullanıcı arayüzüyle ilgili çekincelerini de dile getirdi. Ona göre serideki önceki oyunlara kıyasla önemli ölçüde geriledi. Dedi ki: “Daha önce arayüzün nasıl olduğunu gerçekten anlamıyorum – bana mantıklı gelmiyor. »

Bu hayal kırıklığı hissi, serinin daha ilgi çekici ve rekabetçi oyun unsurlarına geri dönüş umudunu taşıyan birçok emektarını etkiliyor.

Çözüm

Geliştiriciler Black Ops 6’yı geliştirmeye devam ederken Shotzzy gibi oyunculardan gelen geri bildirimler, Call of Duty serisinin gelişimiyle ilgili önemli endişeleri vurguluyor. Sınırlı özelliklere ve kullanıcı arayüzüne yönelik eleştiriler, birinci şahıs nişancı oyunlarının geleceği hakkında önemli düşüncelere davetiye çıkarıyor. Geliştiriciler topluluk geri bildirimlerini dikkate almazlarsa, her şeyden önce zenginleştirilmiş bir oyun deneyimi isteyen ateşli bir hayran kitlesini kaybetme riskiyle karşı karşıya kalabilirler.

Bu haber de ilginizi çekecektir:

Okumalar: 2