Lego Fortnite sanat direktörü Nathan Trewartha, yakın zamanda BYU Üniversitesi’nde bir seminer sırasında sürükleyici ortamların yaratılması hakkındaki bilgilerini paylaştı. Epic Games’de 17 yıl da dahil olmak üzere sektörde yaklaşık 25 yıllık deneyime sahip olan Trewartha, geniş ve etkileşimli bir oyun dünyası oluşturmak için gerekli zorlukları ve sanatsal süreçleri tartıştı, yıkılabilir unsurları ve fiziğe dayalı bir tasarımı entegre etti.
Açık bir dünya yaratmanın zorlukları
Müdahalesi sırasında Nathan Trewartha, LEGO Fortnite’ı Open World’de bir hayatta kalma oyunu haline getirirken en iyi performansı sağladı. Trewartha’ya göre ana zorluk, etkileşimli ve yıkılabilir bir ortamın inşasında yatıyor: “Her şeyin yıkılabilir olmasını istiyoruz. Kaynaklar için her ağaç, çalı veya önemli boyutta bitki hasat edilebilir. Bir ağaç görürseniz, onu öldürebilmelisiniz “dedi.
Lego Fortnite dünyası, Fortnite Battle Royale’den çok daha büyük olacak şekilde tasarlanmıştır, 59 mil kareden fazla uzanan bir harita, Battle Royale versiyonu için sadece 3,1 kilometre karşısında. Prosedürel olarak üretilen bu dünya, her oyuncunun benzersiz bir deneyim keşfetmesi için çeşitli ortamlar sunmalıdır.
Performans optimizasyonunun önemi
Trewartha tarafından ele alınan bir diğer önemli husus, performansın optimizasyonudur. “Oyunlarda performans çok önemlidir. Sanat, oyunun sıvı çevirmesini sağlamak için tasarlanmalıdır “dedi. Trewartha sanatsal uzlaşmaların önemini vurguladı: “Oyunu almamasını sağlarken bir şey nasıl çekici hale getirilir?” »»
Lego Fortnite’de, iki farklı sanat tarzı bir arada var: LEGO’lardan ve doğal ortamlardan esinlenen yapılar. Trewartha ekibi manzaraların ve doğal unsurların modellenmesine odaklanırken, diğer sanatçılar LEGO’ya dayalı unsurlar üzerinde çalışıyor ve ortamlar ve karakterler oluşturmak için LEGO dijital tasarımcısını kullanarak.
İşbirliği ve Yaratıcılık: LEGO Üreticileri Master
Tasarım süreci aynı zamanda karakterler ve yapılar için ayrıntılı modeller sağlayan LEGO üreticileri ile işbirliği içerir. Bu yaratıcı sinerji, farklı unsurların oyunda uyumlu bir şekilde bir arada bulunmasını sağlamak için gereklidir.
Trewartha ayrıca ekibi arasında yaratıcı düşüncenin öneminden bahsetti. Kendi fikirlerini getirebilen ve proaktif olarak sorunları çözebilecek sanatçılar arıyor. Seminerde bulunan bir öğrenci olan Rylan Chamberlain, Lego Fortnite gibi bir oyunun gerçekleşmesinin basit estetikten çok daha fazlasını gerektirdiğini vurgulayarak Trewartha’nın yenilikçi yaklaşımı için takdirini dile getirdi.
Profesyonel dünyaya genel bir bakış
Bu seminer, BYU Üniversitesi’nin öğrencileri yaratıcı sektördeki profesyonellere bağlama çabalarının bir parçasıdır. Etkinliğin yardımcı doçent ve organizatörü Craig Van Dyke, öğrencileri gerçek dünya zorlukları ve yaratıcı çözüm yöntemleri ile tanıştırmanın önemi konusunda ısrar etti.
Yolculuğunu paylaşarak Trewartha, BYU’daki eğitiminin kariyeri üzerindeki etkisinden de bahsetti: “Eleştirel düşünme ve yeni zorluklara uyum sağlama yeteneği çalışmamda çok önemli oldu” dedi.
Dijital sanat ve oyun geliştirmede gelecekteki profesyoneller, yaratıcı süreç ve oyuncuların deneyimlerini oluşturan teknik kısıtlamalar hakkında somut bakış açıları sunan bu gibi olaylardan yararlanır.
Okumalar: 1