Mentos sembolik jingle’sini Fortnite’de yeniden başlatıyor

Mentos kısa bir süre önce en sembolik iki ifadesini yeni bir jingle ve video oyunları dünyasında cesur bir ortaklık ile revize etti. Bu stratejik dönüm noktası, daha genç bir kitleyi çekerken geçmiş nesilleri büyülemek için nostaljinin kullanımını vurgular. Yaratıcılığı ve modernliği birleştirerek Perfetti van Melle Candy Brand, patlayan bir pazarda kazanmaya çalışıyor.

Sembolik jingle’nin iyileşmesi

1 Nisan’da Mentos, ünlü jingle’sini sosyal, dijital platformlara ve Iheart Radio ve YouTube müziği gibi ses akış hizmetlerine yeniden tanıttı. Marka, 1990’ların reklamlarına güvenmek yerine, çağdaş deneyimlerle yankılanan modern duyurular üretmek için Adam Waheed ve Aubrey Gavello gibi popüler yaratıcılarla işbirliği yapmayı seçti.

Perfetti van Melle’deki sakız ve nane kategorisi direktörü Jen Redmond, bugünün tüketicileri için alakalı hale getirmek için bu jingle rehabilitasyonunun önemini vurguladı. “Onu tanımayabilecek yeni nesiller için erişilebilir hale getirirken onu eğlenceli bir şekilde tekrar ziyaret etmek istedik” dedi. Bu strateji, 2024’te zaten 54 milyar dolara ulaşmış olan tam genişleme şekerlerinde bir pazardan yararlanmayı amaçlamaktadır.

Yeni bir reklam yaklaşımı

Ev park yeri veya afet sorunları etrafında çağdaş saçmalıklarla emprenye edilen yeni reklamlar, modern tüketicilerin tanımlanmasını güçlendirmeyi amaçlamaktadır. 1 Mayıs’ta planlanan gelecekteki bir aşamada, Jingle’nin sözleri, yakın zamanda Tiktok’ta popülerlik kazanan Kyle Gordon da dahil olmak üzere müzikal aktörlerin yardımıyla güncellenecek.

Etkileyici seçimi mentos için gereklidir, çünkü amaç markanın mesajını içermelerini sağlamak ve organik olarak platformlarına entegre etmektir. “Doğru ortağı bulmak çok önemlidir,” diye ekledi Redmond, marka ve içerik oluşturucular arasında otantik bir uyumun önemini vurguladı.

Video oyunları dünyasında aktivasyon

Mentos burada bitmiyor. Nisan ayında marka, ünlü Fortnite oyununda “Mentos Fizzooka” adlı bir roket fırlatıcısı oluşturan eğlenceli bir aktivasyon başlattı. Bu yenilik, markanın simgesi olan soda geyser deneyimini, Fortnite’in geniş kitlesinden yararlanan etkileşimli bir işlevselliğe dönüştürüyor.

Bu girişim, marka için önemli bir demografik grup olan genç oyunculara ulaşmayı amaçlıyor. Redmond, “Fizkooka, modern kültüre ve genç yetişkinlerin sık sık görülen platformlara bağlı kalma çabamızın bir parçası.” Dedi. Milyonlarca oyuncu günlük olarak bağlandığında, Mentos daha belirsiz bir medya ortamındaki varlığını güçlendirmeyi başarıyor.

Çözüm

Mentos’un pazarlama uzmanlığı, büyüyen bir şeker pazarında verimli olabilecek bir kombinasyon olan nostaljiyi ve yeniliği birleştirme yeteneği ile gösterilmiştir. Marka imajını yeniden icat ederken ve yeni iletişim kanallarını araştırırken, köklerini unutmadan kendini yenilemenin önemini gösterir. Bu girişimler, sadık müşterilerin bir tabanını pekiştirirken, çağdaş tüketicilerin beklentilerine uyma arzusuna tanıklık ediyor.

Okumalar: 0