Süperplastik karakterlerin yer aldığı destansı yeni oyun: “Fortnite’ın En Çok Arananları”nı keşfedin

GamesBeat ve Lil Snack arasındaki heyecan verici ortaklık, özellikle izleyicilerimiz için kişiselleştirilmiş oyunlara hayat veriyor! Oyuncular olarak, zaten sevmeye başladığınız GamesBeat içeriğiyle oyun oynamanın ne kadar heyecan verici olduğunu biliyoruz. Burada oynamaya başlayın.

Fortnite’ın En Çok Arananları: Superplastik oyuna girdiğinde

Oyun geliştiricisi Barnyard Games ve eğlence şirketi Superplastik bugün yeni bir proje üzerinde işbirliği yaptıklarını duyurdu: Superplastik’in animasyonlu karakterlerini bir video oyununa, özellikle de Fortnite’a getirmek. İkili, Unreal Engine for Fortnite (UEFN) ile oluşturulmuş bir savaş haritası olan Fortnite’s Most Wanted adlı kendi oyunlarını piyasaya sürüyor. Oyun şu anda mevcut ve Fortnite oyuncularının zaten aşina olduğu iki karakter içeriyor: Janky ve Guggimon.

Fortnite’ın En Çok Arananlar’ında 12 oyuncu, Superplastik’ten ilham alan bir şehri tahrip etmek için liderlik tablosunda yarışıyor. Oyuncular sprey boya toplar, çeşitli yüzeylere grafiti yapar, rakiplerini ortadan kaldırır ve kendileri elenmekten kaçınır. Kartta Janky, Guggimon, Dayzee ve Lil’ Helpers gibi Süperplastik karakterler yer alıyor. UEFN başlığındaki karakter varlıkları Superplastik’in şu anda geliştirilmekte olan animasyon programı Unreal’dan geliyor.

Yaratıcı ve sürükleyici bir işbirliği

Superplastik CEO’su Jennifer van Dijk yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Bu ortaklık, Superplastik’in benzersiz tarzını ve sanatsal vizyonunu Barnyard Games’in son teknoloji oyun geliştirmesiyle birleştiriyor; benzersiz yaratıcılık ve sürükleyici deneyim açısından zengin bir deneyim sunmak için mükemmel bir kombinasyon.” oyun ve büyüleyici hikaye anlatımı. Amacımız hayranlarımıza tanıdık ortamlarda Superplastik fikri mülkiyetimizi tanıtmaktır ve bu işbirliği bu vizyona doğru atılmış büyük bir adımdır. »

Barnyard Games CEO’su John Blakeley, GamesBeat’e bir röportajında ​​etkileyicilerin ve oyun tasarımcılarının işbirliği yapabileceği yollar hakkında şunları söyledi: “Etkileyicilerin etkileşimlerini ilk platformlarının ötesine genişletmesiyle önemli bir başarı görüyoruz. Birçoğu artık fiziksel ve dijital ürünler yaratıyor ve markaları etrafında çeşitli deneyimler geliştiriyor… Hedef kitlelerine sahip olan etkileyiciler, içerik oluşturuculardan yaratıcı liderlere dönüşüyor, geliştiricilerle ortaklık kurarak markalarını merkeze alan benzersiz deneyimler oluşturuyor. Barnyard Games ve Superplastik arasındaki ortaklıkta bunu görüyorsunuz. »

Kaynak: www.bing.com