Ananta, insan etkisi ve diğer rakiplerin büyük kusurlarını düzeltir

Daha önce Project Mugen olarak bilinen Ananta, Gacha’nın ekonomik modelinde devrim yaratabilecek bir işlevselliğin vahiyiyle ücretsiz oyun pazarını vurdu. Özünde, oyuncular rastgele bir çizim mekaniği konusunda endişelenmek zorunda kalmadan tüm karakterlerin kilidini sadece oynayarak açabilecekler. Bu makalede, Ananta ile ilgili en son haberleri ve Genuhin Impact ve Wuthering dalgaları gibi rakip başlıklar üzerindeki potansiyel etkisini araştırıyoruz.

Ananta: Birden fazla faset oyunu

Ananta çeşitli ve sürükleyici bir oyun deneyimi sunmayı vaat ediyor. Yakın zamanda yayınlanan yedi -moute fragmanı ile oyuncular, abartılı karakterler ve çeşitli aktiviteler tarafından doldurulmuş zengin bir dünya görebilirler. Arabanın çılgın ırklarından badminton benzeri kavgalara kadar, bu geniş evrenin her köşesi keşfedilecek şeylerle dolu gibi görünüyor.

Geliştiriciler, Grand Theft Auto ve Spider-Man gibi popüler oyun öğelerini birleştirebildiler, böylece çok çeşitli oyuncuları çeken bir oynanabilirlik sundular. İster macera aşığı ister dostça bir yarışma hayranı olun, Ananta herkese sunacak bir şey var gibi görünüyor.

Gacha Sistemi Yok: Devrimci Bir Yaklaşım

Ananta’nın en çarpıcı unsuru şüphesiz Gacha’nın sisteminin toplam yokluğudur. Oyuncuların en sevdikleri karakterleri elde etmek için genellikle zaman ve para yatırması gereken Genshin Impact gibi oyunların aksine, Ananta oyun yoluyla tüm karakterlerin kilidini açmak için bir model sunuyor.

Bu karar, sık sık mikroişlemlere sahip birçok Reired oyuncusuna hitap edebilir. Gerçekten de, sınırlı bir karakterde 50/50 kaybetme veya mücevher biriktirme haftaları harcama sorusu yok. Oyunun gelirleri sadece giyim veya araçlar gibi kozmetik unsurlar, oyuncu için çok daha az müdahaleci bir yaklaşım olacak.

Sektörde sosyal bir değişim mi?

Duet Night Abyss gibi diğer oyunlar da Gacha sisteminin olmadığını duyurdu. Bu, geliştiricilerin daha adil ekonomik modeller için oyuncuların artan taleplerine yanıt vermeye çalıştıkları video oyunu endüstrisinde önemli bir eğilim duyuruyor gibi görünüyor.

Bu oyunların gelir elde etme şekline ilişkin endişeler devam ediyor, ancak bu değişikliklerin uyandırdığı çılgınlık aşikar. Oyuncular, bu yeni yaklaşımın daha zenginleştirici ve daha az stresli bir deneyimi sürdüreceğini umuyor gibi görünüyor.

Yakında ne beklemeli

Mobil oyun dünyası gelişmeye devam ederken, Ananta’nın geliştiricileri yeni deneyimler arayışında oyuncuların dikkatini çekmek için iyi bir konumlandırılmış gibi görünüyor. Oyunun ne zaman mevcut olduğunu merak edenler için düzenli güncellemeler beklenmelidir ve hiçbir şeyi kaçırmamak için haberleri takip etmek akıllıca olacaktır.

Bu arada, Genshin Impact ve Wuthering dalgaları gibi oyun meraklıları oyun seçimlerini yeniden düşünmeye teşvik edilebilir. Ananta’da Gacha’nın sisteminin olmaması, oyuncuların şu anda ücretsiz başlıklar beklediğini yeniden tanımlayabilir. Bu umut verici başlık hakkında daha fazla haber ve Vogue’daki diğer mobil oyunlardaki güncellemeler için arayın.

Okumalar: 0