İnsan etkisi dünyası şu anda içeriğinin yönetimi ile ilgili endişelerden rahatsız olurken, oyun 5.4 sürümüne ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. Sürüm 5.3 önemli miktarda yeni özellik ve karakter getirmiş olsa da, durgunluk duygusu yerleşmeye başlıyor ve oyuncuları gerçekleştirilecek etkinlikler arayışında bırakıyor. Gelecek güncellemeler, oyuncu kaybını önlemek için bu durumu zorunlu olarak düzeltmelidir.
Sürüm 5.3’te içeriğin önemli katkısı
Genshin Impact’ın 5.3 versiyonu, Natlan Anlatı Arc’ın, dört yeni oynanabilir karakter ve son derece takdir edilen fener Rite etkinliğinin sonucunu sunan içeriğin en zenginlerinden biriydi. Bununla birlikte, bu servete rağmen, bu güncellemenin son günlerine, kendilerini ana görevleri ve ilgili olayları gerçekleştirmek için aktivitelerden daha kısa olan oyuncular için hayal kırıklığı eşlik ediyor.
Gerçekten de, bu güncelleme için ana görevleri bir zaman sınırı içinde bitirin, çünkü birkaç saat oyuncuları vakum döneminde bırakır, burada sadece eski içerik koleksiyonu bir seçenektir. Bu, düşük -içerik dönemlerinin daha uzun ve daha uzun göründüğü güncellemelerin ritminde daha büyük bir sorunu vurgular.
Sürüm 5.4: İçerikte önemli bir azalma
Bir sonraki güncelleme, sürüm 5.4, bu boşluk hissini vurgulama riskiyle karşı karşıya. Resmi bir doğrudan açıklama sırasında, bu sürüm Inazuma’da yeni bir ücretsiz 4 -STAR ekipmanı, ancak çok az önemli içeriğe sahip bir amiral gemisi etkinliği içerecek. Archon’da yeni görevlerin olmaması ve keşfetmek için alanlar, ana içeriğin geçici etkinliklere dayanacağı anlamına gelir, bu da oyuncuların bu yeni aktiviteleri hızlı bir şekilde bitirdikten sonra geriye kaldıklarını düşündürmektedir.
Oyuncular kendilerini yeni görevler ve görevler ararken bulacaklar, ancak ikincisi birkaç hafta gelmeyebilir. Bu, insan etkisinin mevcut yapısının kullanıcıların bu içi boş dönemlerde taahhüdünü koruyamadığı fikrini vurgular.
Potansiyel bir çözüm: Oyun alanlarının daha sık güncellemeleri
Bu düşük katılımlı dönemleri düzeltmek için, kart güncellemelerinin sıklığını artırmak için merkezi bir öneri olacaktır. Daha düzenli olarak keşfetmek için yeni alanları entegre etmek, oyunculara dahil olmak için çok sayıda fırsat sunacak, sınırlı görevlerden çok daha fazlası. Yeni alanların keşfi genellikle zorluklar ve sırlar tarafından desteklenen kalıcı zevk getirir.
Yeni alanlarla ilgili güncellemeler, kalkınma açısından titanik çabalar gerektirmez, ancak yıl boyunca dağıtılan daha küçük ve daha sık eklemeler olabilir. Bu, oyuncuların ilgisini korumaya ve durgun içerik hissinden kaçınmaya yardımcı olacaktır.
Sonuç: Hoyoverse için bir eylem çağrısı
Sürüm 5.4’ü beklerken, Hoyoverse’nin oyuncu topluluğunun ihtiyaçlarını ve beklentilerini dikkate alması zorunludur. Daha düzenli ve dinamik içerik yapmak, insan etki deneyimini canlandırabilir ve sadık oyuncular tabanının daha büyük bir dağılmasını önleyebilir. Bu güncellemeye karşı beklentiler yüksektir ve yıl boyunca oyuncuların macerası için susuzluğu karşılamak için çözümleri belirlemek çok önemli görünmektedir.
Bu haberler de ilginizi çekmelidir:
Okumalar: 6