Genshin Etkisi: Oyuncular için Kişiselleştirilmiş Seviyelerin Oluşturulması

Genshin Impact, oyuncuların coşkusunu canlandıran son gelişmelerle izleyicilerini büyülemeye devam ediyor. PS4 üzerindeki desteğin sonunun duyurulması endişeleri uyandırırken, yeni bir umut verici özellik hayranlara moral verebilir: kullanıcılar tarafından oluşturulan bir içerik sistemi. Bu yeni sistem, oyuncuların kendi oyun seviyelerini oluşturmalarına ve paylaşmalarına olanak tanıyarak oyun deneyimine benzeri görülmemiş bir boyut ekleyecektir.

Kullanıcılar tarafından oluşturulan bir içerik sistemi

Geliştirici Hoyoverse yakın zamanda “gezginlerin” kendi seviyelerinde tasarlamasına, oluşturmasına ve oynamasına izin veren bu yeni sistemle ilgili ayrıntıları paylaştı. Roblox gibi popüler yaratım sistemlerinden esinlenen bu sistem, benzersiz görsel stil ve insan etkisinin animasyon grafiklerine mükemmel bir şekilde entegre edilecektir.

Şimdiye kadar, Genuhin Etkisi’ndeki yaratma seçenekleri oldukça sınırlıydı. İlahi yaratıcılık gibi olaylar, oyuncuların kişiselleştirilmiş zorluklar yaratmasına izin verirken, Serenity Jar krallıkların tasarımı için olanaklar sundu. Ancak, UGC (kullanıcı tarafından oluşturulan içerik) sistemi daha da ileri gidecek ve oyunculara benzeri görülmemiş yaratıcı özgürlük sunacak.

Oluşturmak için oyun türleri

UGC sistemi ile oyuncular, simülasyonlar, macera kursları, hayatta kalma zorlukları ve hatta parti oyunları oluşturmalarını sağlayacak entegre bir oyun düzenleyicisine erişebilecekler. İster solo deneyimler ister işbirlikli oyunlar için yaratıcılık gündemde olacaktır. Peoplehin etkisinin resmi varlıkları, oluşturulan seviyelerde de kullanılabilecek ve böylece tasarım sürecini kolaylaştıracak.

Bu yeni özellik, oyun deneyimlerinin çeşitliliğini zenginleştirmeyi ve oyuncuların hayal güçlerini uyandırmaları ve başkalarıyla benzersiz deneyimleri paylaşmaları için fırsatlar sunmayı amaçlıyor.

Güçlendirilmiş sosyal alan

Yaratılış sistemine ek olarak, Genshin Impact da oyuncular için yeni sosyal alanlar getirecektir. Bu yeni yaratım bölgelerinde, kullanıcılar deneyimlerini tartışmak için çok oyunculu lobilerle toplanabilecekler. Bu, gezginler arasındaki bağlantıları teşvik edecek ve işbirliğini ve fikir paylaşımını teşvik edecektir.

Hoyoverse, bu sistemin başlatılması için belirli bir tarih vermese de, yıl sonundan önce mevcut olması bekleniyor. Oyuncular yakın gelecekte bu işlevselliğin testleriyle ilgili duyurular bekleyebilirler.

Çözüm

Kullanıcılar tarafından insan etkisi olan yeni içerik özelliği, oyuncuların oyunla etkileşim biçimini iyi bir şekilde dönüştürebilir. Hayranların zaten kendi evrenlerini tasarlamak ve yaratımlarını paylaşmak için sabırsızlandıkları, bu yenilik gerçek bir varlık olmayı vaat ediyor. Bu yaratıcı maceraya nasıl katılacağınızı keşfetmek için bir sonraki duyurulara dikkat edin! Ne düşünüyorsun? Genuhin Etkisi’nde kendi deneyimlerinizi yaratmaya hazır mısınız? Görüşlerinizi yorumlarda paylaşın!

Okumalar: 0