30 Nisan 2025’te Nod-Krai’nin merakla beklenen bölgesi hakkında önemli bilgileri ortaya çıkaran “Nod-Krai ile Başlayalım” başlıklı özel Manhin Impact programı. Yayınların kısalmasına rağmen, geliştiriciler bu yeni bölgenin benzersiz yapısı ve serbest bırakma takvimi hakkında büyüleyici ayrıntıları paylaştılar ve oyuncular için eşi görülmemiş bir deneyim vaat ettiler. İşte nod-krai’yi oyunun diğer bölgelerinden ayıran temel unsurlar.
Yedi heykeli olmayan özerk bir bölge
En büyük vahiylerden biri, Nod-Krai’nin yediden bir heykeli olmayacağı, böylece 5.1 sürümünden bu yana oyuncuların beklentilerini rahatsız etmesidir. 5.3 sürümünün canlı akışı sırasında, geliştiriciler Nod-Krai’nin özerk bir bölge olacağını doğruladılar. Bunun yerine, hayranların merakını uyandıran yeni bir heykel mekanizması sundular.
Tasarımcılar yeni heykellerin görüntülerini gösterdiler, bu bölge ve Teyvat’ın diğer kısımları arasındaki ilişkinin özellikle orijinal ve farklılaşacağını gösteriyor.
Teyvat’ta oynanabilir karakterlerle toplantılar
Program ayrıca, oynanabilir karakterlerin Teyvat’ın haberlerinde daha aktif bir rol oynayacağını belirtti. Sürüm 5.4’teki “Gezginlerin Masalları: Antoloji Bölümü” etkinliği sırasında, geliştiriciler karakterlerle yeni etkileşimleri test ettiler. Bu, oyuncuların en sevdikleri karakterleri Teyvat’ın tanıdık bölgelerinde tanışma fırsatına sahip olacaklarını ve böylece oyun deneyimini zenginleştireceklerini gösteriyor.
Bu gelişme, bu etkinlik için kayda değer iyileştirmelerle, hayranlık edilen oyuncular ve karakterler arasında daha derin bir bağlantı oluşturmayı amaçlamaktadır.
Güncellemeler için yeni isimler 6.x
Savaş tasarımcısı Aquaria da sürüm 6.0 ve takip eden güncellemelerin farklı isimlere sahip olacağını açıkladı. “Welkin Moon’un Şarkısı” olarak adlandırılan yeni anlatı arkı, bu güncellemelerin merkezi noktası olarak Nod-Krai ile oyun için yeni bir yön olarak işaret edecek. İsimlerdeki bu değişiklik, oyuncuların keşfedebileceği içerik ve geçmişteki büyük gelişmelere işaret edebilir.
Bunun neyi ima ettiği hakkında kesin detaylar devam edecek, ancak bu yeni yönelim daha da heyecan verici entrikalar yaratmayı vaat ediyor.
Lore’a benzersiz bir yaklaşım
Geleneksel olarak, insan etkisinin irfanı, oyuncular için bir araya gelmesi zor olan kitaplar ve notlar aracılığıyla yayılır. Nod-Krai programında, Art Designer Crab, sürüm 6.0’dan daha erişilebilir hale getirmek için yeni bir yaklaşımın benimseneceğini duyurdu. Amaç, dünyanın görevlerini açıklığa kavuşturmak ve anlatı unsurlarını tutarlı bir şekilde bağlamaktır.
Bu evrim, bir anlatı derinliği arayan eski hayranları tatmin ederken oyunu yeni oyuncular için daha misafirperver hale getirebilir.
Nod-Krai’deki gruplar arasındaki çatışmalar
Son olarak, program, Nod-Krai’de 11 farklı fraksiyonun tanıtılmasını, özellikle Frostmoon Scions ve Fatui gibi kurulan hizipler arasında ilgi çekici çatışmalarla alay etti. Geliştiriciler, bu yeni bölgenin keşfine ek bir dinamik getirerek büyüleyici hesaplarla bu gerilimleri keşfetmeyi planlıyor.
Bu gelişme, insan etkisi ekibinin, çeşitli gruplar arasındaki hikayeler ve etkileşimler açısından zengin, sürükleyici bir deneyim sunma taahhüdünü göstermektedir.
Nod-Krai bölgesi, hayranları insan etkisini memnun edecek ve böylece keşfetmek, keşfetmek ve sevmek için bir bölge sunacak çok sayıda yenilik vaat ediyor gibi görünüyor. Bu yaklaşan macera hakkında daha fazla bilgi için dinlemeye devam edin.
Okumalar: 0