Eski bir rock yıldızı geliştiricisi, GTA 6 için artık herhangi bir fragman olmaması gerektiğini düşünüyor

Eski bir Rockstar oyun geliştiricisi Obbe Vermeij, son zamanlarda stüdyoda, oyunun etrafındaki beklentinin zaten yüksekliğinde olduğunu vurgulayarak, merakla beklenen Grand Theft Auto 6 için herhangi bir yeni fragmandan vazgeçmesi gerektiğini öne sürdü. Ona göre, lansmanı sırasında sürpriz, piyasaya sürülmesi için büyük bir varlık olabilir. Bu ifade, Take-Two CEO’su Strauss Zelnick’in GTA 6’nın piyasaya sürüldüğünde konsol satışlarını etkileyebileceğini söylüyor.

GTA 6 için benzeri görülmemiş bir beklenti

Grand Theft Auto 6’daki coşku, Vermeij’in başka hiçbir pazarlama kampanyasının gerekli olmadığını düşündüğü noktaya kadar aşikar. X platformunda yayınlanan bir mesajda, “GTA 6 çevresinde barınaktan daha fazlası var ve sürpriz çıkışı daha da unutulmaz kılacak.» »

Bu ifade, son zamanlarda oyun için reklam kampanyasının çıkış tarihine yakın olacağını belirten Strauss Zelnick’in ifadeleriyle destekleniyor. Zelnick’e göre, GTA 6 beklentisi eğlence endüstrisinde gördüğü en büyüklerden biri olabilir.

Konsol pazarı üzerinde potansiyel bir etki

Zelnick ayrıca GTA 6’nın lansmanının konsol satışlarının “önemli bir artışına” neden olabileceğini belirtti. Fiyatlar bir engel olsa bile, 2025’te PS5 ve Xbox Serisi X/S’nin satışlarını artırmasını beklediğini açıkladı.

Vermeij ayrıca, GTA 4’ün gelişimi sırasında, zamanın konsollarındaki performansı optimize etmek için önceki oyun San Andreas’tan özelliklerin kaldırıldığını vurguladı. Bu, daha modern oyun öğelerine odaklanmaya izin verdi, ancak gelecekteki bölümler için özel beklentiler de yarattı.

GTA 6: Devam eden bir gelişme

Şu anda, Grand Theft Auto 6 yeni nesil platformlar için geliştiriliyor, ancak resmi çıkış tarihi açıklanmadı. Lansman, başlık etrafındaki çılgınlığı en üst düzeye çıkarabilecek stratejik bir zamanlama olan 2025’in sonbaharında planlanıyor.

Bu arada, Rockstar Games ve Two, Vermeij için ek fragmanların yokluğunu haklı çıkarabilecek hayranların yüksek beklentilerinin farkında gibi görünüyor. Ona göre, aşırı pazarlamanın olmaması, oyun piyasaya sürüldüğünde beklentileri ve sürprizleri güçlendirebilir.

Beklenti ve pazarlama arasındaki bu denge, video oyunu deneyimini yeniden tanımlamayı vaat eden Grand Theft Auto gibi simgesel başlıklar başlatma stratejisi için gereklidir.

Okumalar: 0