GTA 6: Lansmanında 30 FPS, eski bir rock yıldızı geliştiricisine göre

Rockstar’ın eski geliştiricisi Mike York’a göre, Grand Theft Auto 6 (GTA 6) ile ilgili en son söylentiler, oyunun konsollarda 30 fps soğutma oranıyla başlayabileceğini gösteriyor. Bir podcast sırasında, oyunun lansmanında 60 fps’ye ulaşma kapasitesine ilişkin şüphelerini dile getirerek güncellemeler yoluyla olası gelişmeleri çağrıştırdı. Bu makale bu beyanları ve bunların oyuncular için etkilerini araştırmaktadır.

GTA 6: 30 fps ile sınırlı bir başlangıç ​​performansı?

Kiwi Talkz podcast’in son bölümünde Mike York, GTA 6’nın konsollardaki performansı hakkındaki endişelerinden bahsetti ve oyunun piyasaya sürüldüğünde 30 fps’de “kilitlenebileceğini” de sözlerine ekledi. Bu, en iyi koşullarda bile, oyunun başlangıçtan itibaren daha yüksek bir akışkanlığa sahip olmayabileceği anlamına gelir.

York, Rockstar’ın piyasaya sürüldükten sonra oyunu 60 fps’ye ulaşmak için optimize etmeye çalışabileceğini, ancak bunun ilk öncelik olmayacağını belirtti. Durum, daha sonra geliştirilmeden önce 30 fps oranında başlayan GTA 5’in lansmanını hatırlıyor.

Oyuncuların yüksek bir fiyatla karşılaştığı beklentileri

GTA 6 çevresindeki beklentiler, özellikle 100 dolar civarında olası bir lansman fiyatı nedeniyle özellikle yüksektir. Böyle bir bahisle, birçok oyuncu grafik performans ve mevcut standartlara kadar bir soğutma oranı bekleyebilir, bu da genellikle yeni oyunlar için 60 FPS seçeneğini içerir.

York, modern konsolların etkileyici kapasitelerine rağmen, GTA 6’nın erken ölçeğinde bir oyun yapmanın ve 60 fps’i korurken Rockstar için büyük bir zorluğu temsil edebileceğini vurguluyor.

PC sürümü ne olacak?

Oyunun PC versiyonu ile ilgili olarak, Mike York, daha iyi performanslardan yararlanabileceğine inanarak iyimser olmaya devam ediyor. Ona göre, PC bileşenleri lansman sırasında gelişecek ve daha fazla optimizasyona izin verecek. GTA 5 ile geçmişte olduğu gibi, PC sürümünün konsollardan birkaç ay sonra başlatılması muhtemeldir.

Bu beklemeye değer olabilir: Oyuncular o zaman mevcut olan üst düzey ekipman için daha iyi optimize edilmiş sürümlere sahip olabilirler. Böylece, hem konsollarda hem de PC’de, 30 fps’deki bir operasyon bile Rockstar’ın almaktan gurur duyacağı bir zorluk oluşturabilir.

Çözüm

2025 için planlanan Grand Theft Auto 6, oyuncuların beklentilerinin ön cephesinde kalıyor. Mike York’un yenileme oranı ile ilgili vahiy, oyunun ilk performansı ile ilgili sorular, hem konsolda hem de PC’de optimize edilmiş bir versiyonun umudunu korur. itibarına kadar.

Bu haberler de ilginizi çekmelidir:

Okumalar: 1