GTA 6: Rockstar’dan eski bir geliştirici fragmanları durdurmayı öneriyor

Etrafında Beklenti GTA 6 Heights’a ulaşır ve eski bir teknik direktör Rockstar Oyunları Pazarlamada cesur bir yaklaşım sunar. 2008 yılına kadar franchise’ın geliştirilmesine katkıda bulunan Obbe Vermeij, oyunun uzun zamandır sürdürülmesinden önce taraftarların heyecanını korumak için yeni bir fragman gerekmediğine inanıyor.

Gürültü yapan bir fikir

Vermeij kısa süre önce sosyal ağlardaki yansımalarını paylaştı ve ek fragmanların nihayetinde zaten mevcut olan çılgınlığa zarar verebileceğini öne sürdü GTA 6. Ona göre, sürpriz ve gizem hüküm sürmeli ve oyunun lansmanını daha da çarpıcı hale getirmelidir.

Dedi ki, “Ben olsaydım, başka bir fragman çıkaramazdım. Coşku zaten maksimum ve sürpriz unsuru çıkışı bir olay olarak daha da muhteşem hale getirecek.» »

Cesur bir pazarlama stratejisi

Yorumunun bir takipinde Vermeij, Rockstar’ın sadece çıkış tarihini açıklamayı düşünmesi gerektiğini vurguladı. GTA 6diğer tanıtım reklamları olmadan. Bu yaklaşımı, yayıncının genellikle gizli tarzı doğrultusunda bir “patron stratejisi” olarak nitelendirdi.

Bu öneri, genel bakışları çoğaltmak yerine oyun deneyimine odaklanarak tüketici beklentilerini yönetmenin yeni bir yolunu önermektedir.

Bir izlenim bırakan ilk fragman

İlk fragmanı GTA 6Aralık 2023’te tanıtılan kayıtları kırdı ve oyunun içeriği ve özellikleri hakkında çok sayıda spekülasyon sağladı. Lansman tarihi 2025 sonbaharında planlanırken, Video Oyunları Dünyası, Rockstar’ın bu esrarengiz yolda devam edip etmeyeceğini veya büyük günden önce diğer alıntıları yayınlamayı seçip seçmeyeceğini bilmek için bekliyor.

Böyle bir strateji ile Rockstar, video oyunu endüstrisindeki pazarlama kurallarını, beklentinin kendisi etrafında bir deneyim yaratarak yeniden tanımlayabilir. Taraftarlar, kendi adına, bu sembolik başlığı çevreleyen gizem tarafından canlandırılan söylentiler ve beklentilerle yiyecek olarak kalıyorlar.

Okumalar: 0