“Konsol Savaşları’ndan GTA 6 ve Witcher 4, PS5 Won Base” başlıklı bu videoda Jim Trincca, PS5 Pro ve yeni grafik kartlarının varlığına rağmen GTA 6 ve The Witcher 4 de dahil olmak üzere birçok römorkun neden standart PS5’te yakalandığını araştırıyor. Geliştiriciler, ürünlerinin geniş bir kitleye erişilebilir kalmasını sağlamak için temel PS5’i bir referans olarak benimser. Zor bir ekonomik bağlamda, bu strateji tüketicilere mevcut ekipmanlarının performansı konusunda güvence verir. Standart PS5’te çalışan oyunları vurgulayarak, CD Projekt Red de dahil olmak üzere stüdyolar, mevcut donanım için uzun ömürlü bir arzuya işaret edin. Bu eğilim, grafiklerin ilerlemelerinin artık daha az belirgin olduğunu vurgulayarak uzun bir çapraz nesil dönem öngörebilir.
https://www.youtube.com/watch?v=g5slugtlldg
Video oyunları dünyası değişiyor ve son gelişmeler GTA 6 Ve Witcher 4 Nasıl olduğunu göster Konsol Savaşları Şimdi geçmişe ait gibi görünüyor. Orada PlayStation 5standart versiyonunda bile, kendisini oyuncular için akıllıca bir seçim olarak ileri sürüyor ve işte neden.
Referans olarak PS5
Dahil olmak üzere birçok son oyun GTA 6 Ve Witcher 4oyun dizileri ile sunuldu. PS5. Bu karar geliştiricilerin güvence vermek Mevcut ekipmanlarının gelecekteki gezilerin tadını çıkarmak için yeterli oldukları oyuncular. Gerçekten de, oyuncuların çoğunluğu standart bir PS5’e sahiptir ve özellikle belirsiz bir ekonomik bağlamda yükseltmelere yatırım yapmaya hazır değildir.
Geliştirme stüdyoları, halkın dışlanmış hissetmemesini sağlamak için oyunlarını temel sürümdeki göstermeyi seçer. Bu, pazarlama yaklaşımındaki bir değişikliği kanıtlıyor, burada en yaygın konsolun gerçek kapasitelerinden uzaklaşmamak daha pragmatik.
Şaşırtıcı bir performans
Sunumu Witcher 4standart bir PS5’te saniyede 60 görüntüye dönerek birçok gözlemciyi şaşırttı. Bu henüz dikkate alınması gereken ek bir husus olmadığını söylemedi. PC’de geleneksel olarak gösterileri tercih eden CD Projekt Red’in bu yeni momentumu, geliştiricilerin promosyonlarını düşünme biçiminde önemli bir değişikliğe işaret ediyor.
Bu eğilimin sadece optimum grafik performansı göstermekle sınırlı olmadığını belirtmek önemlidir. Ayrıca oyunculara gelecek nesil oyunların ekipmanlarının güncellenmesini gerektirmeden erişilebilir kalacağını garanti etmeyi amaçlamaktadır. Gibi gelişmiş sürümlerin muazzam gücünden bağımsız olarak PS5 Prostandart ekipman üzerindeki deneyimin kalitesini korumak faydalı bir stratejidir.
Zihniyet Değişikliği
Tarihsel olarak, pazarlama kampanyaları sırasında geliştiriciler tarafından verilen vaatler her zaman tüketicilere verilen oyunların gerçekliğine karşılık gelmedi. Ünlü fragmanı gibi geçmiş örnekler Killzone 2oyuncuların gösteriler ve nihai ürün arasındaki farklardan ne kadar hayal kırıklığına uğradığını gösterin.
Bugün, tüketiciler daha zeki ve talepkar hale geldi. Geliştiricileri şeffaflık ve samimiyet sağladıklarını bekliyorlar. Ürün beklentileri karşılamıyorsa tüketici güveni zayıflatılabileceği sektör için çok önemli bir andır. Mevcut ekipman için optimize edilmiş menkul kıymetlere yönelik eğilim, bu güvenin yeniden canlandırılmasına yönelik bir adımdır.
Uzun vadeli bakış açıları
Mevcut durum, bir PS5 Klasik, gelecekteki gezilerden endişe edilmemelidir, GTA 6. Sürekli kaynaklarda yoğun kaynakların üretimi, ancak grafik teknolojilerinin geliştirilmesi, iyileştirmelerin artık daha ince olduğunu göstermektedir. Stüdyolar, geniş bir kitleye erişilebilirliklerini garanti ederken, görsel olarak etkileyici deneyimlerin yaratılması arasında dengelenmelidir.
Son olarak, önümüzdeki yıllarda teknolojik iyileştirmeler bekleyebilsek bile, geçmişte olduğu kadar radikal bir nesil sıçramaya tanık olmamız pek olası değildir. Yükseltmeler, muhteşem ilerlemelerden ziyade aşamalı optimizasyonlara odaklanmış gibi görünüyor. Bu, sahiplerinin sahiplerinin PS5 Gelecekteki oyun seçeneklerinden yararlanmak için yeni ekipmanlara yatırım yapma ihtiyacı hissetmeyecek.
Okumalar: 0





