Bir buçuk yıl önce Grand Theft Auto (GTA 6) için ilk fragmanın vahiyinden bu yana, hayranların coşkusu büyümeye devam etti, ancak Take-Two Interactive ve Rockstar oyunlarından haberlerin yokluğu sabırsızlık yarattı. Yakın zamanda yapılan bir röportajda, Take-Two CEO’su bu iletişim stratejisini temizledi ve Silence’ın uzun zamandır beklenen oyun etrafında beklentileri güçlendirmeyi amaçladığını söyledi.
Beklenti Kurul: İyi düşünülmüş bir strateji
Bloomberg ile yapılan bir röportajda Strauss Zelnick, GTA 6 ile ilgili haber eksikliğinin kasıtlı olduğunu açıkladı. Bu stratejinin amacı, birçok kişi tarafından eğlence alanındaki en büyük beklentilerden biri olarak görülen başlık için “muazzam bir beklenti yaratmak”.
Zelnick, hayranların heyecanını korumanın önemini vurguladı: “Bu başlık için beklenti belki de bir eğlence mülkü için gördüğüm en büyük şey” dedi. Bu bildirim, bir sonraki fragmanın duyurulmasına veya ek bilgilerin ilan edilmesine kadar iki kez tutuklama istediğini vurgulamaktadır.
Rakiplere farklı bir yaklaşım
Gezi takvimlerini uzun süre ortaya çıkaran diğer stüdyoların aksine, Take-Two daha gizli bir strateji benimser. Zelnick, yaklaşımlarının, beklenti ile dengeli bir heyecan yaratmak için lansman tarihine nispeten yakın pazarlama materyalleri sağlamak olduğunu açıkladı.
“En iyinin, tatminsiz beklentileri korurken heyecanı uyandırmak için gezi penceresine yakın pazarlama yapmak olduğunu bulduk.” Bu yöntem, kaliteli bir ürün vaadinin önündeki hayranlar için beklemeyi daha da heyecan verici hale getirmeyi amaçlamaktadır.
Mükemmellik Sorunu
Yeni bir GTA’nın yayınlanmasından önce son tarih sorusunu ele alan Zelnick, Rockstar’ın fikri mülkiyeti için “dinlenme” politikasına sahip olduğunu açıkladı. Bu, her yıl oyunlardan çıkan bazı rakiplerin aksine, iki kez kreasyonlarını iyileştirmek ve geliştirmek için zaman ayırmayı tercih ettiği anlamına gelir.
Rockstar tarafından geliştirilen her başlık için dikkatli bir dikkatin önemi konusunda özellikle “Spor başlıklarımızı iptal ediyoruz” dedi. Bu mükemmellik arayışı, ona göre, hayranların yüksek beklentilerini karşılayan bir oyun deneyimini garanti etmektir.
–
Hayranlar şimdi GTA 6 hakkında ne zaman başka haberler bekleyebileceklerini merak ediyorlar. Bilgi eksikliği unutmakla eş anlamlı değil, ancak beklentilere uygun olmayı vaat eden bir reklamda doruğa ulaşmayı dikkatli bir şekilde planlamaktan kaynaklanıyor. Tartışma, meraklıların spekülasyonlarını ve oyunla ilgili arzularını paylaşabilecekleri içeriden oyun forumlarında devam ediyor.
Bilgilendirilmiş kalmak için, en son haberleri ve münhasırları almak için bültenimize abone olmayı unutmayın.
Okumalar: 0