İlim ve yenilikçi oynanış arasındaki cadı Vastaya Aurora’yı keşfedin!

Aurora: Dünyalar Arasındaki Cadı Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey

Aurora, Ornn’la arkadaş olmayı başaran ilk kişi olan cadı-tavşan Vastaya’nın Freljord’a gitmesiyle dünyanın kalbini kazandı. Bu sadece bilgisi ve görünüşü nedeniyle değil (ki bu çok fazla heyecan yarattı), aynı zamanda benzersiz yeteneklerinden de kaynaklanıyor. Tıpkı Hwei’ye yaptığımız gibi, burada Dünyalar Arasındaki Cadı hakkında bilmeniz gereken her şey var!

Tarih

Aurora’nın ne olduğuna hızlıca bir göz atalım. İster inanın ister inanmayın, bu şampiyon altı yıldır geliştiriliyor ve geçmişi oldukça kapsamlı. İlk olarak yoldaşlarını savaşa çağırabilen bir sihirdar olarak başladı (hayır, büyük “S” ile değil – artık soyları tükendi!). Daha sonra bir büyünün ne olduğunu sadece ona bakarak anlayabilen ve sonra onu kopyalayabilen bir büyücü oldu. O, Ruhlar Aleminde seyahat eden, neşeli bir mizaca sahip bir ruh cadısıydı…

…ve her şey söküldü. Büyü çalma yetenekleri artık Sylas olarak bildiğimiz şampiyona dahil edildi. Kişiliğinin bir kısmı büyüleyici geyik Lillia’ya dönüştü. Ruh Alemi ile ilgili her şey Yone, Ruh Çiçeği ve hatta yeni Fiddlesticks ilminin temeli haline geldi ve tüm umutlar kaybolmuş gibi görünüyordu. Ancak Riot Lexical şampiyonların takım lideri olduğunda Riot, yeniden deneyene kadar Aurora’dan vazgeçmeye hazır değildi. Her şeye yeniden başlamaları gerekiyordu.

Yeni Aurora: Oynanış Tasarımı, Hikaye, Bilgi ve Daha Fazlası

Aurora şu anda mevcut olan birçok Vasstayan karakterinden biri olabilir (Sett, Xayah, Rakan…), ancak ekibin üzerinde çalışmak istediği şeylerden biri de onun av doğasıydı. Diğerlerinden farklı olarak, bir hayvan olarak hayvanlar aleminde daha itaatkâr bir rol üstlenen ilk kişidir. Bu nedenle ekip onun için, rakibini alt etmek için uçurtma, çeviklik ve hızlı yeteneklere sahip (Lillia’ya çok benzer) daha hızlı bir forma yarattı.

Bunu akılda tutarak, yetenek seti yavaş yavaş tipik oynanış unsurlarının dışında gelişti ve birçok şey onun yeteneklerine ilham verdi (örneğin, The Legend of Zelda: Ocarina of Time’daki Lost Woods’un ultisine ilham kaynağı olması gibi) ve onun daha büyülü ve Ruhlu olması gibi. Vastayashai’rei’nin (şimdi Ionia olarak biliniyor) bir yerlisinden daha fazlası olma arzusundan gelen bölge bağlantıları. Dolayısıyla konsepti basitti: Vastayashai’rei’den gelmiş olabilecek ancak Freljord’un sert ikliminde büyümüş olabilecek bir Vastaya cadısı (kürk göz önüne alındığında Bryniler için mükemmel bir seçim).

Aurora bu şekilde Ornn’un arkadaşı oldu. Hatta ona sorarsan en iyi arkadaş. Diğer birçok şampiyon gibi ekip de en yeni şampiyonla League of Legends evreninin farklı yönlerini öne çıkarmak istedi ve buna katkıda bulunarak, şu anda olduğu gibi ilginç bir karakter haline geldi ve Kingdom of Spirits’e yeni bir bakış açısıyla bağlandı. Vastayanlar, av anlayışıyla inşa edilmişler. Aynı zamanda Runeterra’daki resmi olarak ilk otistik karakterdir ve Riot Games’in pek çok üyesi, otizm spektrumundaki insanlar olarak deneyimlerini paylaşmaktadır.

Aurora nedir?

Tarihini keşfettikten sonra diğer her şeye dalmanın zamanı geldi. Kendisine harika hareket fırsatları sağlayacak benzersiz yeteneklere ve geçiş yeteneklerine sahip bir orta koridor büyücü-suikastçıdır. Nispeten kısa menzilli bir şampiyon olarak ihtiyaç duyduğu güvenliği sağlayan gelen ve giden yeteneklerin yanı sıra dürtme ve Riot’un dünyadaki en sevdiği mekaniği olan üç vuruşlu istifleme pasifleri ile çok sayıda hareket seçeneğine sahip.

Genel olarak, yüksek hasara ve hareket kabiliyetine, ortalama kitle kontrolüne ve minimum fayda ve savunma yeteneklerine sahip (sanırım ölümü bir fayda olarak saymazsanız!) kırılgan bir şampiyon. Benzersiz, hızlı tempolu tarzı, yüksek tempolu oyunculara, birkaç alan etkili yetenek şeklinde makul dalga temizliği ile Sihirdar Vadisi haritasının her yerinde oyun oynama fırsatı verecek.

Ruhların Feda Edilmesi – Pasif

Pasifiyle başlayalım. Abjuration of Spirits, hasar verdiği düşmanların ruhlarını kovma yeteneğidir. Tıpkı Vayne, Ekko, Gnar, Xin Zhao, Vi’nin pasifleri ve büyüleri gibi (liste uzun), bir şampiyona üç saldırı yaptıktan sonra hasar verdiği düşmandan bir ruh alabilir, bu da onun hareket hızını artırır ve onu iyileştirir, böylece ona koridorda bir miktar direnç kazandırır (ve artan hareket hızı sayesinde devam etme yeteneği!).

Bu pasif, tetiklediği için oyuncuları küçük bir iyileştirmeyle ödüllendirecek, menzil içinde aştığı karakterlere karşı takaslarda onu harika bir şampiyon haline getirecek ve kombolardaki saldırıları ödüllendirecek. Bu, League of Legends formalarında çok meşhur olan tipik üçlü atış tarzıdır.

Sahte Altıgen – Q

Onun özel yeteneği (gerçek olalım; Q’ların çoğu, şampiyonların ultilerinin dışındaki özel yeteneklerdir), Yoluna çıkan düşmanlara isabet eden mermiler fırlatabildiği ve Ruhların Abjurasyonu yığınlarını oluşturabildiği Sahte Sihir’dir. Bu yeteneği yeniden kullanarak düşmanlara tekrar hasar verebilirsiniz, böylece ona iki kez vurma yeteneği kazandırabilirsiniz.

Bu doğrudan bir beceri atışı, ancak gif’in pasif formda pasif bir tetiklenme kazandığını göstermesine dikkat etmek gerekiyor. Üç düşmana vurursanız (ve geri çağırırsanız), bu size ücretsiz bir Abjuration of Spirits kullanımı ve dolayısıyla iyileştirme ve hareket hızı sağlıyor gibi görünüyor.

Perdenin İçinden – W

Bu yetenek, Aurora’nın atlayıp Ruhlar Alemine girmesine olanak tanıyarak onu kısa bir süre için görünmez kılar. Kısa süresi nedeniyle bazı görünmez yetenekler (özellikle Shaco ve Twitch) kadar önemli olmasa da, savaşta kendinizi yeniden konumlandırmanın ve zor düşmanların ve dar noktaların etrafında manevra yapmanın harika bir yoludur.

Özellikle zıplamak duvarlardan geçiyor gibi görünüyor ki bu da oldukça zayıf olanlardan kaçmanın harika bir yolu olacak ve bu yetenekle size agresif ve defansif oynama fırsatı verecek.

Büyüleyici – E

Başka bir doğrudan beceri atışı, ancak False Hex’in aksine Büyüleyici, Freljord’un buzlu yeteneklerinden ilham alan bir yetenektir. Önüne düşmanlara hasar veren ve onları yavaşlatan ruh büyüsü göndererek güvenlik için geriye doğru sıçramasına neden olur.

Bu, kovalayanların size yetişmesini engellemek için mükemmel bir ayrılma yeteneği olacaktır, ancak Ruhların Abjurasyonu’nun hazır olmadığı zamanlar için biraz rahatsız edici olabilir, çünkü yavaşlamaya rağmen düşmanı yakalamak – yavaşlamaya rağmen – kendinizi de tehlikeye atabilir. riskli bir pozisyon, özellikle de Perdenin İçinden hazır değilseniz.

Dünyalar Arasında – R

Aurora’nın nihai yeteneği sayesinde istediği yöne atlayabilir ve bir şok dalgası yayarak hasar verebilir ve vurulan düşmanları yavaşlatabilir. Ancak bu alanın en önemli kısmı, düşmanların ve Aurora’nın kenarlara dokunarak nasıl etkileşime girdiğidir; düşmanlar dairenin içine geri çekilecek (Camille’in ultisine benzer), Aurora ise doğrudan karşı tarafa doğru manevra yapabilecek. nereye yürüdü?

Bu, ustalaşması zaman alacak zorlu bir yetenektir, ancak aynı beceri, müttefikleri kurtarmak, ağır hasar vermek, kullanıcıları tuzağa düşürmek ve hatta bunu akıllıca konumlandırmayla bir kaçış aracı olarak kullanmak için harika bir fırsat olacaktır. Süresi, Aurora olarak çemberin etrafında dolaşmak için nispeten kısa gibi görünse de, nispeten uzun, takım tabanlı bir Camille ultisi gibi çalışıyor, Jarvan IV’ünkinden çok daha büyük ve kaçma ihtimali yok.

Dünyalar Arasındaki Cadı Aurora hakkında bilmeniz gereken her şey bu kadar! Bunu seçip seçmeyeceğinizi ve onunla hangi rolü oynayacağınızı yorumlarda bize bildirin!

Kaynak: www.gamegrin.com