En son League of Legends yaması olan 14.20 yaması, oyunun dengesini sarsacak önemli değişiklikler getiriyor. Baş Oynanış Tasarımcısı Matt “Riot Phroxzon” Leung-Harrison liderliğindeki Riot Games’teki geliştiriciler, kartopu etkisinin azaldığını belirtiyor. ve istikrarlı oyun süresi. Şampiyonlar önceki yamaya kıyasla %3-5 daha yavaş ölüyor, bu da oyuncu becerilerinin daha fazla ifade edilmesini sağlıyor.
League of Legends’ın değişen dinamikleri
Şampiyon ölümlerinde azalma
Geliştiriciler Riot Games, 14.20 yamasının kullanıma sunulmasıyla birlikte şampiyonların savaşta düşme hızının azaldığını vurguluyor. Daha iyi oyun stratejisini teşvik eden bu gelişme, oyunculara bilgi birikimlerini daha fazla ifade etme fırsatı sunuyor. Oyun süresi de daha tutarlı hale geldi ve oyuncular için daha dengeli bir deneyim sağlandı.
AP şampiyonlarının gücünde artış
14.20 Yaması’nda AP şampiyonlarında da bir yükseliş eğilimi görülüyor. Leung-Harrison’a göre Stormsurge ve nüfuz merkezli yapılar popülerlik kazandı. Bu artışa rağmen geliştirme ekibi şu anda bu şampiyonlara büyük bir zayıflatma planlamıyor ancak bazı tetiklenme seviyeleri biraz fazla yüksek göründüğünden belirli öğelerin neden olduğu hasarı izliyor.
ADC öğelerinde yapılan ayarlamalar
Yama ayrıca ADC’ler için premium öğe alanını ayarlama ihtiyacını da vurguladı. Infinity Edge (IE) daha güçlü olarak görülse de oyuncular arasında heyecan uyandıracak gibi görünmüyor. Bu nedenle Riot, Yun Tal Wildarrows, Statikk Shiv ve The Collector arasındaki seçimleri dengelemek için kritik ve kritik olmayan yapıları yerleştirerek başlangıç öğesi seçeneklerini değiştirmeyi planlıyor.
Şampiyonların güçlendirmesi ve zayıflatması
14.20 Yaması Takviyeleri
Yama, Aphelios, Caitlyn ve Riven gibi şampiyonlara dikkate değer iyileştirmeler getiriyor. Bu değişiklikler, şu anda daha az popüler olan şampiyonları güçlendirerek oyunu daha dinamik hale getirmeyi amaçlıyor.
Gerekli sinirler
Bunun tersine, Mordekaiser ve Jhin gibi bazı şampiyonlar, oyunu dengelemek için zayıflatmalar alacak. Bu ayarlamalar, hiçbir şampiyonun meta oyunu aşırı derecede domine etmemesini sağlayarak, oyundaki rekabeti ve adaleti sürdürmek için çok önemli.
Nesneleri ve sistemleri dengeleme
Riot Games, öğeleri ve sistemleri dengelemenin önemini vurguluyor. Örneğin, birçok şampiyon tarafından kullanılan Grasp of the Undying, amaçlanan etkinliğini aştığı ve hafif savaşçıların ve ADC’lerin sağlığında kasıtsız bir artışa yol açtığı için yeniden değerlendiriliyor.
Sonuç olarak, Riot Games, 14.20 Yaması ile League of Legends’taki dengeyi ve oyun deneyimini geliştirmeye devam etmeye kararlıdır. Oyuncular, yalnızca belirli şampiyonları güçlendirmekle kalmayıp aynı zamanda daha çeşitli bir oyun yapısı sağlayacak ayarlamalar bekleyebilirler. Gelecek güncellemeler ve ayarlamalar için bizi takip etmeye devam edin.
Okumalar: 0