Cubic Odyssey: Steam, PS5 ve Xbox Series X/S’de bu yıl için lansman planlanıyor

Gaijin Entertainment ve Atypical Games tarafından geliştirilen açık dünya macera oyunu Cubic Odyssey, 2025 yılında Steam, PlayStation 5 ve Xbox Series X/S’de satışa sunulacak. Bu oyun, oyuncuların renkli gezegenleri keşfedebilecekleri, çeşitli aktiviteler gerçekleştirebilecekleri sürükleyici bir deneyim vaat ediyor. Görevler yapın ve galaktik bir tehdit olan Kızıl Karanlık’a karşı savaşın. Video oyunlarında uzay araştırmalarında devrim yaratmayı amaçlayan bu oyunun tüm heyecan verici ayrıntılarını keşfedin.

Keşfedilecek bir dünya: canlı gezegenler

Cubic Odyssey, oyuncuların gerekli kaynakları toplaması gereken uzak bir gezegene acil inişle başlıyor. Aletler üreterek ve araçlar inşa ederek, keşifler açısından zengin geniş bir alanı keşfedebilirler. Gökyüzünde görünen her yıldız, gece-gündüz döngüleri olan dinamik dünyalar, oyuncu olmayan kasabalar (NPC’ler), korsan inleri ve keşfedilecek antik kalıntılarla dolu benzersiz bir yıldız sistemine yol açar.

Bu oyun, oyuncuları ileri karakollar kurmaya ve etkileyici uzay gemileri tasarlamaya davet ederek benzeri görülmemiş bir keşif deneyimi vaat ediyor. Ortamların çeşitliliği keşifte zenginliği garanti eder, böylece galaksiler arası macera hayranlarını cezbeder.

Kızıl Karanlığa karşı savaş

Kübik Odyssey’in temel unsurlarından biri Kızıl Karanlık’a karşı mücadelede yatmaktadır. Bu galaktik bela, yalnızca gezegenlerin faunasını ve florasını değil aynı zamanda uygarlıkların varlığını da tehdit eden mutant bir enfeksiyon olarak kendini gösteriyor. Oyuncuların çeşitli zorluklar ve görevler arasında gezinirken bu tehdidi engellemek için bir araya gelmeleri gerekecek.

Oyunun anlatım yönü keşifle birleştiğinde, oyun deneyimine ilgi çekici bir derinlik katıyor ve oyunculara çevrelerindeki tehlikelerle mücadele ederken hikayeye kendilerini kaptırma konusunda ilham veriyor.

Yenilikçi oyun mekaniği

Geliştiriciler yeryüzünde, gökyüzünde veya uzayda hareketin akışkanlığına özellikle vurgu yaptılar. Duyuru fragmanı, yıldız sistemleri arasındaki hızlı navigasyonu göstererek oyuncuların dünyalar arasında yüksek hızda geçiş yapmasına, mağaraları yürüyerek keşfetmesine veya gezegen hız araçlarına binmesine olanak tanıyor.

Ek olarak, isteğe bağlı bir işbirliği modu, güçlü düşmanları alt etmek, yörüngesel lazer saldırıları yapmak ve hatta birlikte büyük yapılar inşa etmek için diğer oyuncularla takım oluşturma olanağı sunar. Oyunun bu işbirlikçi boyutu, yaratıcılığın tam anlamıyla ifade edilebileceği dinamik bir topluluğa bir bakış sağlıyor.

Olağanüstü bir hırs

Gaijin Entertainment’ın kurucusu Anton Yudintsev, Cubic Odyssey’in hırsını överken bağımsız oyun geliştiricilerinin yaratıcılığını destekleme konusundaki heyecanını dile getirdi. Atypical Games CEO’su mevkidaşı Andrei Lopata, her gezegenin ve her anın oyuncular tarafından şekillendirileceği, sınırsız, açık bir dünya yaratma hedefini vurguluyor.

Cubic Odyssey, keşif, dövüş ve yaratıcılığın birleşimiyle oyuncuların ilgisini çeken, 2025 için gelecek vaat eden bir oyun olmaya hazırlanıyor. Bu destansı macera oyunuyla ilgili daha fazla haber için bizi takip etmeye devam edin!

Okumalar: 1