Duyuruldu: Slasher Origins, Switch’te bir hayatta kalma oyunu

Wales Interactive yakın zamanda heyecan verici yeni bir projeyi duyurdu: Slasher: Kökenlergeliştirme stüdyosu Little Army Studio ile ortaklaşa. 2025’in ilk çeyreğinde Nintendo Switch’te piyasaya sürülmesi planlanan bu 2.5D hayatta kalma oyunu, rogue-lite unsurlarını noir ve animeden ilham alan hikaye anlatımıyla birleştirerek sürükleyici ve korkutucu bir deneyim vaat ediyor.

Eşsiz bir hayatta kalma oyunu

Slasher: Kökenler kendisini oyuncuların Mephistopheles’in cehenneminin kaotik ve hipnotize edici evreniyle yüzleşmesi gereken bir hayatta kalma oyunu olarak sunuyor. Hayatta kalabilmek için, düşünceli stratejiler uygulamaya koymaları ve her biri çeşitli oyun tarzlarına uygun benzersiz yetenekler sunan kahramanlarını özelleştirmeleri gerekecek.

Noir-anime sanat tarzı

Oyun şu özelliğiyle öne çıkıyor: noir-anime görsel stiliJapon animasyonunun stilize unsurlarını kara filmin koyu tonlarıyla birleştiren. Her dünya aslına sadık kalınarak hem büyüleyici hem de rahatsız edici bir atmosfer yaratılarak ilk anlardan itibaren sürüklenme garanti ediliyor.

Çok çeşitli kahramanlar

Oyuncular üç güçlü kahramanla başlayacak, ancak ilerledikçe en fazla 3’ün kilidini açma fırsatına sahip olacaklar. on karakter toplamda. Her kahramanın, zamanla gelişen, her oyun oturumuna derinlik ve çeşitlilik sağlayan bir başlangıç ​​silahı ve becerileri vardır.

Derin bir ilerleme sistemi

Görünüm roguelite Oyunun içeriği zengin bir ilerleme sistemi ile ortaya çıkıyor. Oyuncular toplayabilir deneyim puanları ve mücevherler kahramanlarını geliştirmek için keşifleri boyunca. Her seviyede açılabilen yeni beceriler, silahlar ve yetenekler, zorlu mücadelelere uyum sağlayan çeşitli yapılar oluşturmanıza olanak tanır.

Karanlık dünyalar ve büyüyen zorluklar

Slasher: Kökenler boyunca bir macera sunuyor sekiz dünya giderek zorlaşıyor ve her biri güçlü bir patron tarafından korunuyor. Bu, oyuncuların kendilerini tehdit eden şeytani güçler tarafından ezilmekten kaçınmak için akıllı strateji ve hassas zamanlama kullanmasını gerektirir.

Sonsuz kişiselleştirme ve oynanış

Oyuncular, kahramanlarını özelleştirebilecek kilidi açılabilir kaplamalarher macerayı benzersiz kılıyor. Ek olarak oyun, prosedürel olarak oluşturulmuş seviyeleri kullanarak her oturumun farklı olmasını sağlar. Artan zorluklar ve sonsuz yapım olanakları, yeni kahramanlar ve yetenekler keşfetmek için geri gelmeye devam etme konusunda teşvik sağlıyor.

Hakkında daha fazla bilgi edinmek için Slasher: Kökenler ve ilk fragmanını keşfetmek için video oyunu meraklıları resmi Wales Interactive sayfasına gidebilir. Hayranlar, 2025’te Switch’te yayınlandığında bu karanlık ve heyecan verici evrene kendilerini kaptırmak için kesinlikle istekli olacaklar.

Okumalar: 0