Yaklaşan korku oyunu The Casting of Frank Stone hakkında yeni bir açıklama
Frank Stone’un Oyuncusu, Game Informer’ın bu ayki kapak hikayesi ve Behavior Interactive’in Montreal’deki stüdyolarına yaptığımız ziyaret sırasında yaklaşan korku oyunuyla ilgili özel ayrıntıları öğrendik. Supermassive kreatif direktörü Steve Goss ile konuşurken bize oyunun en merkezi ve benzersiz mekaniği hakkında bilgi verdi: Super 8mm kamera.
Deneyimin merkezinde Süper 8 mm kamera
Dead by Daylight evreninde geçen oyunun hikayesi 1980 yazında küçük, göze çarpmayan Cedar Hills kasabasında geçiyor. Frank Stone adlı bir katille bağlantısı olan eski, terk edilmiş bir çelik fabrikasında korku filmi çekmek üzere yola çıkan bir grup gencin hikayesini anlatıyor. The Cast of Frank Stone’un kalbinde, oyuncuların kararlar aldığı ve bir karakterin yaşayıp yaşamadığına karar verebilecek anlık düğme komutlarını uyguladığı, sinematik, seçim odaklı bir korku oyunu yer alıyor. Stüdyonun Until Dawn veya The Dark Pictures Anthology gibi önceki çalışmalarını beğendiyseniz ne bekleyebileceğiniz konusunda iyi bir fikriniz var. Ancak deneyim aynı zamanda kamera gibi yeni ve ilgi çekici mekanikler de sunuyor.
Gençler, orijinal Super 8’lerini düşürüp kırdıktan sonra Curiosity Shop adlı bir mağazadan 8 mm’lik kamerayı satın alıyorlar. Ancak daha sonra bu kameranın sıradan olmadığı ortaya çıkıyor ve bu durum oyuncuların ilk elden deneyimleyeceği bir gerçek. Film yapımcılığının anlatı açısından ne kadar hayati önem taşıdığı göz önüne alındığında Goss, oyuncuların film yapımına aktif olarak katılmasına izin verme fikrine sıcak bakmamanın “saçma” olacağını söylüyor. “Aslında filme çekiyorsun” diye ısrar ediyor. “Çekim yapıyorsun. Ve bu ‘çekiyorsun’dan ‘çekmek zorundasın’a gidiyor. »
Mistik yeteneklere sahip bir kamera
Goss, kamerayla ilgili oynanış ayrıntıları konusunda cimri ve ziyaretimiz sırasında onu çalışırken göremedik. Bununla birlikte, oyuncuların onu özgürce çıkarıp etraflarındaki her şeyi filme alabileceklerini ve bunun birinci şahıs bakış açısıyla gerçekleştiğini ortaya koyuyor. Tamamen işlevsel bir kameradır; kaydedip daha fazla filmle yeniden yüklemek için sarmanız gerekir. Kamera ayrıca bir çeşit büyülü enerjiyle doludur ve hayatta kalmak için faydalı olacaktır. Örneğin, oyunun bir bölümünde yalnızca kameranın vizörü kullanılarak tespit edilebilen ve kameranın enerjiyle çatlamasına neden olan görünmez bir düşman yer alıyor. Kameranın yetenekleri macera boyunca gelişir; Goss, oyuncuların kullandığı tek kameranın bu olmayabileceğini bile söylüyor.
Kamera hikaye ve oyun sahneleri için gereklidir ve gençler arasındaki ana kesişim noktası olarak hizmet eder. Kamera onları bir araya getirse de aynı zamanda bir gerilim noktasına da dönüşüyor. Goss, “Eğer herhangi bir grup yaratıcı çalışmasına katıldıysanız, insanlar grubun liderliği için rekabet etmeye çalışıyorlar” diye dalga geçiyor.
Sinemadan alınan ilham
2011 doğaüstü gerilim filmi Super 8 ile paralellikler kurmamak zor ve bu kısmen tasarımdan kaynaklanıyor. Film, tartışmalarımız sırasında Frank Stone’un Rol Verilmesi konusunda referans noktalarından biri olarak defalarca alıntılandı. Hem oyun hem de film, gençlerin korkunç olaylar ortalığı karıştırmadan önce kendi filmlerini yaratmalarına odaklanıyor; Goss, bunun Super 8 yapımcısı Steven Spielberg’in karakterlerin bir şeyler, çoğunlukla da sanat türleri yaratmasıyla ilgili hikayeler yaratma konusundaki tutkusunu vurguladığını söylüyor. Casting Frank Stone’da bir şeylerin yaratıcısı olmak isteyen karakterler temasının gerçekleşmesini umuyor.
Eylül ayı için yayınlanması planlanıyor
Frank Stone’un Oyuncusu 3 Eylül’de PlayStation 5, Xbox Series X/S ve PC için çıkacak. Daha özel hikayeler ve videolar için aşağıdaki banner’a tıklayarak bu hikayeye ayrılmış ana sayfamızı ziyaret etmeyi unutmayın.
Kaynak: www.gameinformer.com