NBA 2K25’in inanılmaz yeni özelliklerini keşfedin!

NBA 2K25 çok yakında ve bugün Visual Concepts ekibi oyunun birkaç hafta sürecek bir önizlemesini yayınlıyor. Bu ilk açıklama oyunun en önemli yönüne bakıyor: sahadaki oyun. Stüdyo, 2K25 için oyunun gerçek hayattaki NBA görüntülerini oyun içi animasyonlara dönüştüren benzersiz animasyon sistemi olan ProPlay’in genişletilmesine daha fazla kaynak yatırdı.

Yeni top sürme motoru

Bu, ekibin “oyun motorumuzda yıllardır yapılan en büyük değişiklik” olarak adlandırdığı tamamen yeni top sürme motoruyla başlıyor. NBA 2K’nın önceki tüm sürümlerinde top sürme, hareket yakalama animasyonlarından oluşan bir kitaplık kullanılarak önceden yazılmış ve manuel olarak programlanmıştı. Ancak 2K25’ten itibaren durum artık böyle değil.

Top sürme artık ProPlay ve onun oyun görüntülerini gerçek oynanışa dönüştürme yeteneği tarafından yönlendiriliyor. 2K ekibi “kaydetmelerin daha yüksek, fırlatmaların daha patlayıcı” olduğunu ve bu özelliğin seriye sahanın her santiminde daha gerçekçi bir oynanış getirdiğini söylüyor. Saldırıdaki yeni özellikler

Saldırıdaki yeni özellikler

Bu amiral gemisi teknoloji yükseltmesine ek olarak, NBA 2K25 aynı zamanda hücum ve savunma konusunda da bir dizi yeni mekanik içeriyor. İlk olanlardan başlayalım. Bu yıl oyunda yeni olan şut iptali, özel şutlar, şut zamanlama profilleri, Pro Stick ritim atışı ve daha fazlası gibi araçlardır.

Özel Çekimler, diğer pek çok şey gibi ProPlay tarafından desteklenmektedir. Bu yeni özellik, oyuncuların NBA görüntülerinden çevrilmiş yeni top sürme vuruşu kombinasyonları gerçekleştirmesine olanak tanıyor. Pro Stick’e tutunmanız yeterli. Fire Cancel, oyuncuların son anda atış animasyonları arasında geçiş yapmasına olanak tanıyarak saldırı repertuarına yeni bir silah ekliyor.

Görsel atış ipuçlarına yönelik yeni seçenekler, geçen yılın Shot Creator paketini genişleterek oyuncuların atış için ideal bırakma noktalarını özelleştirmelerine de olanak tanıyor. Temel olarak oyuncular, özel animasyonlarında topu ne zaman bırakacaklarına karar verebilirler; bu da onların daha rahat olmalarına ve mükemmel atışlar yapmak için animasyonun zamanlama aralığına uyum sağlamalarına olanak tanır.

Kaynak: www.gamespot.com