Video oyunları: yaratıcılığın ve eğlenceli deneyimin patlaması
Video oyunu geliştirme dünyasında, tüm sürümler aniden dursaydı ve yalnızca daha önce yayınlanmış olan oyunları oynayabilseydiniz, nasıl tepki verirdiniz? Oyunlar artık teknolojik olarak gelişmeseydi sıkılır mıydınız? Normalde oynamayacağınız türlere ve dizilere kendinizi maruz bırakmaktan hoşlanır mısınız? Oyun zamanınızı nasıl düzenlersiniz?
Kişisel olarak mevcut birikimimiz muhtemelen yeterli olacaktır. Hiç dokunmadığım bir dizi seri var, bu yüzden artık yeni çıkan haberleri takip etmemek beni hayal kırıklığına uğratsa da (ve yeni malzemenin kokusunu kim sevmez ki?), zengin bir oyun geçmişi var. keşfedin – ve keyfini çıkarabileceğiniz bir sürü Banjo tekrarı – gayet iyi iş çıkarırdım. – Ed.
Video oyunlarında komedi: büyük bir zorluk
Neden “komedi” video oyunu türü yok? Ancak Untitled Goose Game, Stanley Parable, Portal ve muhtemelen diğerleri gibi pek çok hiciv oyunu var. Peki neden komedi filmlerdeki gibi bir oyun türü değil?
Muhtemelen çıkarılması çok zor olduğu için. Komedide zamanlama çok önemlidir ve etkileşimli bir ortamda oyuncuları yalnızca bir “tura” yönlendirmeden veya ara sahneye geçmeden bunu kontrol etmek inanılmaz derecede zordur. The Stanley Parable ve Portal oyunları muhtemelen şimdiye kadar yapılmış en iyi örneklerdir ve diyaloğu kendiliğinden hale getirmek veya dikkatinizi başka yere baktığınızda tamamen gözden kaçırabileceğiniz bir şeye çekmek için küçük dikkat dağıtıcı unsurları ve becerileri ustaca kullanır. Bunu bir video oyununa koymak, sihirbazlık ve tasarım ustalığı gerektirir ve çoğu geliştiricinin bunu yapacak yeteneği ve zekası yoktur. – Ed.
Nintendo konsollarında kişiselleştirme: pişman olunan bir nostalji
Switch tartışmasız tüm zamanların en popüler konsolu olmasına rağmen neden hala 3DS ve Wii U’yu Switch’ime tercih ediyorum? Size tek bir kelimem var: ÖZELLEŞTİRME.
Temaların bolluğunu, her farklı ekran için özenle seçilmiş müzik parçalarını, Miiverse’i, sizi eğlenceli oyunlar aramaya daha fazla zaman ayırmaya “cesaretlendiren” akılda kalıcı e-mağaza şarkılarını her zaman özleyeceğim… ve Switch’te bunların hiçbiri yok! Switch e-mağazasında kasvetli bir sessizlik içinde saatler geçirmenizde iyi şanslar.
Gerçekten Switch’in yaşam döngüsünün sonuna ulaştığımıza inanamıyorum ve tema seçimini açtığınızda yalnızca beyaz ve siyahı seçebiliyorsunuz… Kardeşim, bu o kadar da değil… Ah, biz devam ederken Konu şu ki, Switch’in dokunmatik ekranı o kadar az kullanılıyor ki, Huysuz Patates gerçekten çılgınca!
Tüm noktalarda tamamen katılıyorum. Ana ekranın Baharatlı Portakal temasına ihtiyacı var. eShop’un akılda kalıcı müziğe ihtiyacı var. – Ed.
Oyun değiştir: sürpriz başarı ile hayal kırıklığına uğramış beklentiler arasında
Şirketin resmi sunumları sırasında piyasaya sürülmeden önce yaratılan heyecanla ters orantılı olarak hangi Switch oyunlarının en iyi karşılandığını (satışlar, Metacritic puanları vb. açısından) hatırlıyor musunuz?
Cevap, oyunun kalitesinden çok oyunun arkasındaki pazarlamayı yansıtacaktır, ancak kaynak tahsisi ve bazı iyi oyunların nasıl fark edilmeden kalabileceği bağlamında bilgilendirici olabilir, özellikle de böyle bir şeyi üretmek için harcanan çaba göz önüne alındığında. Nintendo Doğrudan. – Ed.
Nintendo konsollarındaki video oyunlarının geleceği
Zorlu grafiklere rağmen Final Fantasy ve Kingdom Hearts’ın sonraki bölümlerinin bir sonraki Nintendo konsolunda oynanabileceğini düşünüyor musunuz?
Bu franchise’lardaki numaralı girişlerin gelecekteki Nintendo donanımlarında göründüğünü görmek beni şaşırtmaz, ancak halihazırda mevcut oyunlara yapılan yatırımın geri kazanılması muhtemelen ilk etapta mevcut konsolda mümkün olmayan bağlantı noktaları anlamına gelecektir, sanırım. PC, ulaşılması daha kolay bir hedef kitledir ancak Switch 2, Switch gibi büyük bir hit olursa SE de orada olmak isteyecektir. – Ed.
İşte daha iyi SEO için yeniden yazılan orijinal metin.
Kaynak: www.nintendolife.com