Ödüllü rekabetçi oyun Crush hakkında Hyena Hon ile röportaj

Pocket Gamer Connects Jordan’ın son sayısında, Very Big Indie Pitch yarışması bir kez daha Hyena Hon gibi bağımsız oyun geliştiricilerini ön plana çıkardı. Jawad Karaky ve Mostafa Harb’dan oluşan Lübnanlı stüdyo orijinal oyununu sundu Ezmek!oyuncular arasında şimdiden heyecan yaratan rekabetçi bir parti oyunu. Bağımsız geliştiricilerin ekonomik istikrarsızlık zamanlarında karşılaştıkları zorluklar, hikayelerine kişisel bir dokunuş katıyor.

Hyena Hon: Dirençli Bir İkili

Paylaşılan Bir Tutku

Hyena Hon, Jawad Karaky ve Mostafa Harb tarafından kurulan Lübnan merkezli bağımsız bir oyun stüdyosudur. Bu ikili esas olarak atari ve parti oyunları yaratmaya adanmıştır. Larian Studios gibi oyunların ve Newgrounds gibi flash oyun döneminin ilgi çekici hikayelerinden ilham alıyorlar. Engellere rağmen oyun geliştirme tutkusunu sürdürmeye devam ediyorlar.

Crush’la tanışın!

En son yarattıkları, Ezmek!her katılımcının aynı aracı kullandığı iki oyunculu, rekabetçi bir oyundur. Bir oyun karmaşası sırasında tasarlanan bu yenilikçi konsept, daha büyük bir projeye dönüştü. Very Big Indie Pitch’teki sunumları sırasında jüri üyelerinden gelen olumlu geri bildirimler, oynanışı birçok katılımcıyı büyüleyen oyunun kalitesini doğruladı.

Bağımsız Bir Geliştiricinin Zorlukları

Enflasyonun ve siyasi istikrarsızlığın yaratıcıların hayatını zorlaştırdığı Lübnan’da bağımsız kalkınmanın dinamiği özellikle zordur. Mostafa Harb, geliştiricilerin tutku ve finansal zorunluluk arasında denge kurması ve her başarıyı daha da değerli hale getirmesi gerektiğini paylaşıyor. Finansman kaynakları nadirdir ve hayallerini canlı tutmak için sürekli azim gerektirir.

Dönüştürücü Bir Saha Deneyimi

İlk Stres

Editörlere sunum yapmak ikili için bir ilkti ve deneyimin stresli başladığını ortaya çıkardı. Ancak hakimlerin tepkisi gözle görülür şekilde coşkuluydu. Ezmek!atmosferi değiştirdi. Jürinin oynanış konusundaki hassasiyeti ikilinin endişelerini hafifletti.

Yapıcı Geribildirim

Bu yarışma sırasında alınan geri bildirimler son derece faydalı oldu. Hyena Hon her öneriyi not etti ve şimdi bu ipuçlarını oyunlarını geliştirmek için kullanmaya çalışıyor. Projelerine dair bu yenilenen güven, onları ilerlemeye devam etmeye iten bir enerji kaynağıdır.

Gelecek Perspektifleri ve Yeni Projeler

Crush’un Evrimi!

Ekip zenginleşmeyi umuyor Ezmek! Oyun deneyimini en üst düzeye çıkarmak için orijinal sanatsal yön ve yenilikçi oyun mekaniği ile. Amaçları bu oyunu Steam’de yayınlamadan önce cilalamak.

Yenilikçi Fikirler

ek olarak Ezmek!Hyena Hon, Lübnan mutfağı hakkında eğitici bir oyun ve şair Al Ma’arri’nin hayatını konu alan bir anlatım oyunu da dahil olmak üzere geleceğe yönelik birçok proje düşünüyor. Bu konseptler onların yaratıcılıklarını ve sunduklarını çeşitlendirme isteklerini gösteriyor.

Gibi etkinlikler Çok Büyük Bağımsız Satış Konuşması bağımsız geliştiriciler için değerli bir platform sağlar. Hyena Hon üzerinde çalışmaya devam ederken Ezmek! ve diğer fikirlere rağmen, bir sonraki yeniliklere yönelik beklenti hala elle tutulur düzeyde. Yıl boyunca benzer etkinlikler düzenlenecek ve diğer geliştiricilerin de parlamasına ve yarattıklarını paylaşmasına olanak tanınacak.

Okumalar: 1