Palworld geliştiricisi ‘sonsuza kadar oyunları’ eleştiriyor: ‘sağlıklı değil’

“Sonsuza Kadar Oyunların” Tehlikeleri

Bu yılın en büyük hitlerinden birinin arkasındaki geliştiricilerden biri, “sonsuza kadar sürecek oyunların” hayranı değil. Aslında Palworld topluluk yöneticisi John “Bucky” Buckley, aynı oyunu tekrar tekrar oynamanın hiç kimse için “sağlıklı olmadığına” inanıyor.

VGC tarafından fark edilen Bucky, Going Indie YouTuber ile canlı hizmet ve “ölü” oyunlar hakkında sohbet etti. Pocketpair’deki geliştirici, yeni oyunlara geçmenin yanlış bir şey olmadığını açıkladı. Bucky, “Kendinizi sürekli aynı oyunu oynamaya zorlamanız gerektiğini düşünmüyorum” dedi. “Bu bizim için sağlıklı değil. Bu geliştiriciler için sağlıklı değil. Bu durum oyuncular için sağlıklı değil. Bu, video oyunu medyası için sağlıklı değildir. »

“Ruhsuz” canlı servis oyunları korkusu

Bucky, büyük şirketlerin “ruhsuz” canlı hizmet oyunlarını desteklemeye devam edeceğinden korkuyor. Aslında, halihazırda bir canlı hizmet oyun balonunun var olduğu iddia edilebilir. Ancak Bucky, League of Legends, Dota 2 ve genel olarak MMO türü gibi aylarca oynanmak üzere tasarlanmış oyunlar olduğunu fark ediyor. Bucky, sorunun şu olduğunu açıkladı: “Çok daha fazla insan, insanları aylarca oynanmak üzere tasarlanmamış oyunları oynamaya itiyor.”

Bucky’nin oyunculara önerdiği çözümlerden biri, kaç kişi oynarsa oynasın, mümkün olduğu kadar çok bağımsız oyun denemek. Bu topluluk yöneticisi için yeni bir duygu değil. Bu yılın başlarında geliştirici Palworld, “Pokemon with Weapons” oyununun eş zamanlı oyuncuları kaybetmesiyle ilgili “tembel” konuşmalardan bahsetmişti.

Palworld büyük bir başarı yakaladı ve ilk ayında 25 milyon oyuncuya ulaştı. İlk günlerde oyuna karşı çok sayıda kopyalama iddiası ortaya atılmış olsa da Pocketpair, Pokemon Company tarafından herhangi bir yasal işlemle karşı karşıya kalmadı. Son zamanlarda Pocketpair, Palworld Entertainment Inc. için Sony Music Entertainment ile bir ortaklık yaptığını duyurdu.

Kaynak: www.gamespot.com