Aramızda, milyonlarca oyuncuyu büyüleyen sosyal kesinti oyunu, bu yıl PC’ye çıkmayı planlayan 3D versiyonunun duyurusu ile kendini yeniden keşfediyor. US 3D olarak adlandırılan bu yeni başlık, PC oyuncularının ilk kez VR sürümünün kullanıcılarında rekabet etmesine izin verirken, üç boyutlu bir oyun deneyimine uyarlanmış tamamen yeniden tasarlanmış bir kullanıcı arayüzü sunacak. Bu geçiş ve gelecek yenilikler hakkında bilmeniz gereken her şeyi keşfedin.
Innersloth ve Schell Games arasında bir işbirliği
Aramızda 3D’nin gelişimi, oyunun orijinal yaratıcıları olan Innersloth ile aralarında VR üzerinde çalışan Schell Games arasında yakın bir işbirliğinin meyvesidir. Resmi duyuru iki takımın coşkusunu uyandırdı, ancak sanal bir gerçeklik kulaklığı olmadan PC’de oynanabilir bir versiyon tasarlamak için üstesinden gelmek zorunda oldukları teknik zorlukları da paylaştılar.
Schell Games ekibinin üyeleri, hem sürükleyici hem de erişilebilir bir deneyim yaratmanın kolay bir iş olmadığını açıkladı. Bu 3D sürümün ana yeniliklerinden biri, oyuncular, gerçekleştirilecek görevler ve etkileşimli bir kart gibi gerçek zamanlı olarak önemli bilgileri gösterecek bir gösterge paneli (HUD) eklenmesidir.
Aramızda bir HUD’nin önemi 3D
US 3D’nin gelişimi sırasında karşılaşılan ana zorluklardan biri etkili bir HUD’yi entegre etmekti. Böyle bir ekranın oynatıcıyı istikrarsızlaştırabileceği VR sürümünün aksine, PC sürümünün yeni gösterge tablosu navigasyon ve etkileşimi artıracaktır. Proje Direktörü Ryan Hall, bu tasarımın PC’de optimal bir oyun deneyimi için gerekli olduğunu açıkladı.
Bu gösterge paneli, oyuncunun adı, mevcut roller ve bir HUD ekleme kararı gibi bilgileri, sezgisellik ve ilk kişideki aksiyon oyunlarına aşina olan bir arayüz sunma arzusundan geldi.
Aramızda bir evrim
Aramızda 3D’nin lansmanı, özellikle pandemi sırasında 2020’de bildiği fenomenden sonra oyun için önemli bir ilerlemeyi temsil ediyor. Geliştiriciler, çeşitli oyun rolleri, kozmetikler ve hatta diğer medyalarla işbirlikçi etkinlikler gibi yeni özellikler sunarken çılgınlığı koruma arzusunu uyandırıyor.
Innersloth topluluğunun direktörü Victoria Tran, aramızdaki kalbinin oyuncular arasındaki bağlantı etrafında olduğunu söyledi. Bu yeni sürümle, PC ve VR oyuncuları daha da dinamik ve etkileşimli bir topluluğu teşvik ederek buluşabilir.
Çözüm
5 Kasım’da planlanan, serbest bırakıldığı zaman ABD’nin evrenine dalmayı planlıyor musunuz? Aramızın tanıdık unsurlarının yenilikçi mekanizmalarla birleşimi hayranları memnun etmeyi vaat ediyor. Daha önce hiç olmadığı gibi oyuncuları bağlayarak daha fazla bilgi dinlemeye devam edin ve oyunu yeni bir ışıkla yeniden keşfetmeye hazırlanın.
Bu haberler de ilginizi çekmelidir:
Okumalar: 3