Ubisoft, Rainbow Six Mobile ve The Division Resurgence için gecikmeler duyurdu

Ubisoft, Rainbow Six Mobile ve The Division Resurgence için gecikmeler duyurdu

İki ücretsiz mobil oyun için gecikmeler

Ubisoft, mevcut mali yıla “güçlü bir başlangıç” olarak nitelendirdiği son ilk çeyrek kazanç raporunun bir parçası olarak, yakında çıkacak iki ücretsiz mobil nişancı oyunu olan Rainbow Six Mobile ve The Division Resurgence için gecikmeler duyurdu.

Sırasıyla 5v5 rekabetçi FPS ve üçüncü şahıs açık dünya “RPG nişancı oyunu” olan Rainbow Six Mobile ve The Division Resurgence oyunlarının, başlangıçta 31 Mart 2025’te mevcut mali yılın sonundan önce piyasaya sürülmesi planlanmıştı. yayıncı, geliştirme ekiplerine “bu deneyimlerin zorlu ama çok geniş bir bağlamda optimize edilmiş KPI’larla beklentileri karşılamasını sağlamak için gerekli zamanı” vermek amacıyla her iki oyunu da bu pencerenin dışına itti. »

“Triple-A” mobil oyunlar

Ubisoft’un “triple-A” mobil oyunlar olarak adlandırdığı her iki oyun da 2022’de duyuruldu ve o tarihten bu yana kapalı betalara ev sahipliği yaptı.

Bu gecikmelerin ötesinde

Ubisoft’un son kazanç raporu, yayıncının coşkulu bir ruh halinde olduğunu gösteriyor ve ilk çeyrek sonuçlarının mevcut mali yıl için “güçlü bir başlangıç” olduğunu ve net rezervasyonların “hedefin üzerinde” olduğunu söylüyor. İcra kurulu başkanı Yves Guillemot, şirketin bir dizi projeyi iptal ettiği ve “önümüzdeki yıllarda daha fazla tedbir” stratejisi benimsediği 2022-23 yılındaki hayal kırıklığı yaratan sonuçların ardından, sonuçları şirketin “doğru yolda” olduğunun kanıtı olarak nitelendirdi. .

XDefiant ve Rainbow Six Siege’e atfedilen başarılar

İlk çeyrekteki başarısının bir kısmı, Ubisoft’un “cesaret verici bir başlangıç” yaptığını ve ilk iki haftasında 10 milyon oyuncu çekmeyi başardığını söylediği ücretsiz nişancı oyunu XDefiant’ın Mayıs ayında piyasaya sürülmesiyle ilişkilendirilebilir. . Rainbow Six Siege ayrıca oyuncu aktivitesinde ve para kazanmada “yıldan yıla çok güçlü bir büyüme” görürken, The Crew Motorfest “sağlam bir katılım” gördü.

Assassin’s Creed, Ubisoft için büyük bir başarı olmaya devam ediyor

Assassin’s Creed ise Ubisoft açısından büyük bir başarı olmaya devam ediyor; Ubisoft’un Assassin’s Creed Shadows programından yararlanan satışlarla seri bu çeyrekte “daha iyi performans sergileyecekti”. Hatta şirket, eleştirilen korsan macerası Skull and Bones’un etkileşim ve kullanıcı başına yıllık gelir açısından “iyi performans göstermeye” devam ettiğini belirtiyor. Bütün bunlar, 275 milyon Euro’luk hedefi aşarak 290 milyon Euro tutarında net rezervasyona yol açtı.

Ubisoft’un gelecekteki projeleri

Geleceğe gelince, Ubisoft bir sonraki mali yıl hakkında konuşmak için “çok erken” olduğunu söylüyor ancak en azından uzun süredir devam eden strateji serisinin bir sonraki bölümü olan Anno 117: Pax Romana’nın 2025 için planlandığını biliyoruz. ancak Star Wars Outlaws ve Assassin’s Creed Shadows sırasıyla 30 Ağustos ve 15 Kasım’da vizyona girecek.

Kaynak: www.eurogamer.net