Zelda sonunda The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom’da bir kahraman – Ne sürpriz!

Onlarca yıldır yaşlı akrabalarına sabırla “Hayır, Zelda prenses” diye açıklama yaptıktan sonra 2024, büyükannenin sonunda haklı olduğu yıl olacak. The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, serideki başka hiçbir ana oyunun aynı adı taşıyan prensesi görevlendirmeye cesaret edemediği bir cesareti gösteriyor. Ne şok! Ne cüretkarlık! Biz Zelda hayranlarının yıllardır istediği gibi bir şey yok. Öhöm.

Zelda’nın kahraman olma sırası

“Kahraman Zelda”nın ortaya çıkışı, yalnızca ne kadar uzun sürdüğü nedeniyle şaşırtıcıydı. Kahramanla ilgili bariz kafa karışıklığının yanı sıra, dizide Hylian hükümdarının başrol oynamasına ihtiyaç vardı. Ocarina of Time’da Şeyh olarak parlıyor, macera hala Link’e ait olmasına rağmen Spirit Tracks’te gittikçe daha fazla yer kaplıyor ve Breath of the Wild ve Tears of the Kingdom gerçekten büyülü çekişmeden yararlanıyor. Bize sorarsanız, ana kahraman rolüne çok benziyor.

Echoes of Wisdom’ın Zelda’nın başrolde olduğu pek çok oyundan ilki olacağını umuyoruz (standart Link liderliğindeki projelerle bir arada var olabilirler, korkmayın), ancak Nintendo’nun bunu zorlama planları olup olmadığını merak etmekten kendimizi alamıyoruz. daha da değiştirin. Zelda serisi yeni kahramanları barındırabiliyorsa neden ikide duralım ki? Özellikle de Triforce’un üçüncü sahibi tam oradayken.

Ganondorf için bir fırsat mı?

Elbette Şeytan Kral / Karanlık Lord / Çölün Kötü Adamı / Karanlık Baştan Çıkarıcı Ganondorf’tan bahsediyoruz (bu unvanlardan sadece bazıları kanoniktir).

Zelda’nın bu işin içinde olduğu kadarıyla yaşlı ‘Dorfy de öyleydi. Kendisi uzun süredir Bilgeliğin Üçlü Kuvveti’ne ve Cesaret Üçlü Kuvveti Bağlantı’ya sahipken, Démise’in hastalığından etkilenen adam Güç Üçlü Gücü’ne sahiptir. Bunlar üçerli olarak geliyor, dolayısıyla Ganon liderliğindeki bir projenin gelecekte bir noktada gün ışığına çıkması mantıklı. Değil mi?

Pekala belki. Ganondorf, Hyrule Warriors’ta oynanabilir ve Melee’den bu yana Smash’in dövüşçü kadrosunun temel dayanağıdır, ancak büyük kötünün baş kahraman olduğu bir oyunu hayal etmek zordur. Genel olarak Nintendo, kötü adam olarak oynadığınız oyunlardan kaçınır – eğer Olimar’ı Pikmin serisinin nihai düşmanı olarak görmüyorsanız (kesinlikle öyle düşünüyoruz). Smash’taki Ganondorf veya Mario Kart’taki King Boo gibi oynanabilir olabilirler, ancak büyük N ailesi, ahlaki açıdan bu kadar yozlaşmış birini öne çıkarma riskini asla almaz.

Oyun potansiyelini hayal edin

Ve bu nasıl bir oyun potansiyeli olurdu! Hyrule Warriors’ta gördüğümüz çok güçlü, neredeyse yok edilemez yaklaşım iyi, ancak 20-30 saat sonra sıkıcı olacağını tahmin edebiliyoruz ve serinin beklenen soygun macera oyunu tarzına pek uymuyor.

Peki ya bunun yerine, çok güçlü İblis Kral’ın lanet bir Zaman Kahramanı’nın eline düştüğü ve güçleri olmadan reenkarne olduğu klasik bir Metroid düzenine sahip olsaydık? Aniden hedef almamız gereken bir şey var. Büyük kötü Gerudo’nun bir intikam görevi, gerçek hedefleri ve “Dünyanın Sonuna Sebep Olun: 75 XP” kadar Nintendo’ya benzemeyen bir nihai hedefi var.

Peki gerçek zamanlı strateji dokunuşuna sahip bir şeye ne dersiniz? Echoes of Wisdom, canavarları çağırma büyüsünü Zelda mekaniğinin ön planına çıkarmaya hazırlanıyor ve Demon King’in temsil ettiği şey de temelde bu değil mi? Elbette, kılıcını yalnızca her oyunun sonunda Link ile dövüştüğünde kullanıyor, ancak bundan önceki 40 saat boyunca güçlü yönlerini yakından takip etmekten başka ne yapıyordu (görünüşe göre mekik ve şınav hariç)?

Kaynak: www.nintendolife.com