Blizzard’ın World of Warcraft genişletme formülünü yeniden düşünmesi gerekiyor

Uzantının kullanıma sunulmasından bu yana World of Warcraft: Gölge Toprakları 2020’de Blizzard, iyi tanımlanmış bir genişleme çıkış modelini izliyor ancak son hareketler, yenilenme ihtiyacını ortaya koyuyor. gelişiyle İçimizdeki Savaşstüdyo, eski içeriğin alaka düzeyi ve seviyelendirme deneyimi dahil olmak üzere sürekli zorluklarla karşı karşıya kalırken önemli iyileştirmelerin altını çiziyor. Bu makale, oyun deneyimini yeniden canlandırmak için son değişiklikleri ve olası geliştirme yollarını araştırıyor. Warcraft Dünyası.

Önemli bir güncelleme Warcraft Dünyası

Lansmanından bu yana Ejderha uçuşuBlizzard, oyunu iyileştirmek için oyuncuların geri bildirimlerini dikkate aldı. Sınıfları dengelemeyi ve etkinlikleri tanıtmayı amaçlayan düzenli güncellemeler, özellikle yeni oyuncular ve birden fazla karakteri keşfedenler için erişilebilirliğin artırılmasına yardımcı oldu. Yeni uzantı İçimizdeki Savaş İkincil karakterlerin ilerlemesini destekleyen Warbands gibi sistemler sağlayarak bu gelişmeleri güçlendiriyor.

İçeriğin hızla eskimesinin riskleri

Ancak, iyileştirmelerdeki bu ivme çok önemli bir soruyu gündeme getiriyor: Neden yeni özellikler ve alanlar önceki güncellemelerdeki özellikleri anında geçersiz kılıyor? Başka hiçbir MMORPG, yılların içeriğini yok eden böyle bir yaklaşımı benimsemez. Gibi oyunlar Final Fantasy XIV önceki güncellemelere olan ilgiyi ekosistemlerine entegre ederek koruyabildiler, böylece oyuncuların ilgilerini kaybetmeden görevler ve ekipmanlar için eski bölgelere dönmelerine olanak tanıdılar.

Tesviye: yeniden düşünülmesi gereken bir deneyim

Bir diğer önemli nokta ise birçok oyuncunun çok monoton ve ilgisiz hale geldiğini söylediği seviye atlama deneyimidir. World of Warcraft: Klasik Zengin ve topluluk dolu bir macera sunarken, modern seviye atlama, maksimum seviyeye ulaşmak için basit bir formaliteye dönüşüyor. Oyuncular ilerleme mekaniğinin elden geçirilmesini öneriyor ve seviye atlamanın oyun sonu aktiviteleri kadar ilgi çekici olmasını istiyor.

Dünyayı daha canlı kıl

Deneyim kazanımlarını azaltmak, seviye atlarken ekipmanı iyileştirmek ve parçalama özelliklerini kaldırmak, oyun deneyimini hayata döndürebilir. Oyuncuların daha fazla etkileşime girdiği kalabalık bir dünya, oyun sistemini yeniden canlandırmak ve kaybolan dostluk hissini sağlamak için önemli bir varlık olacaktır.

Üstesinden gelinmesi gereken bir dizi zorluk

Bu ilerlemelere rağmen, Warcraft Dünyası oyun içi para birimlerinin aşırı bolluğu nedeniyle eleştirilerle karşı karşıya kalıyor, bu da kaynak yönetimini karmaşık ve sezgisel olmaktan çıkarıyor. Bunu düzeltmek için, oyuncuları bunaltmamak amacıyla para birimlerini kategorilere göre gruplandırarak para sistemini basitleştirmek akıllıca olacaktır.

WoW’un yeni yüzüne doğru

Kısacası, evrim Warcraft Dünyası Yalnızca yeni genişletmelerin oluşturulmasını değil, aynı zamanda tüm oyun mekaniklerinin derinlemesine düşünülmesini de içerir. Bu, oyunu başarılı kılan eski içeriğe geri dönüşü ve mevcut oyuncuların her zaman ilgisini çekecek şekilde yeniden icat edilmesini içerir. Taraftarlar sabırsızlıkla bekliyor Warcraft Dünyası eski ve yeniyi uyum içinde birleştiren, oyunu tüm potansiyeline ve eski ihtişamına kavuşturan.

Bir sonraki güncellemeler oyunun geleceğine pekala karar verebilir ve topluluk, çılgınca bir ganimet kovalamacasıyla sınırlı olmayan, sürekli gelişen bir dünyanın zenginliğini yeniden sunan bir deneyimin özlemini çekerek beklentilerini hiçbir zaman bu kadar yüksek sesle dile getirmemişti.

Okumalar: 1