“World of Warcraft: Midnight” daki bir sonraki konut sistemi, oyuncuların deneyimini değiştirmeyi vaat ederek, izole olmaktan ziyade sosyal bir yaklaşımı entegre ediyor. Paylaşılan bölgelerde bulunan evlerle Blizzard, etkileşimi ve yaratıcılığı teşvik ederek oyunculara gerçek bir sosyal yer sunmak istiyor. Bu yeni özelliğin diğer MMORPG’lerden konut sistemlerinden nasıl ayırt edildiğini öğrenin.
WOW’daki konut sisteminin yeni özellikleri
Blizzard, yeni konut sisteminin “Midnight” da çeşitli temel özelliklerini sundu. Sınırlı ve izole görünen “Draenor Savaş Ağaları” erkeklerinin aksine, bu yeni model ortak mahallelere ev yerleştiriyor.
Konum ve Kişiselleştirme
Oyuncular, oyunun sosyal yönünü geliştiren ortak bir mahallede evlerinin yerini seçebilecekler. İç dekorasyon, gerçek kişiselleştirme sunan Won veya üretilen nesneler sayesinde zenginleştirilecektir.
Aşamalı açma ve erişilebilirlik
Sistem, başarılara, işçiliğe ve mevsimsel etkinliklere katılmaya dayalı olarak Unleashes’i içerecektir. Buna ek olarak, evlere aynı hesaptaki tüm karakterler için erişilebilir olacak, böylece sınıflar ve roller arasında çapraz kişileşmeyi teşvik edecek.
Topluluk Etkinlikleri ve Dinamizm
Blizzard, oyuncuların mitingler düzenlemesine ve konut etrafındaki topluluk faaliyetlerine katılmasına izin veren mahalle etkinliklerini entegre etti. Bu yaklaşım, konut sistemini zorunlu kılmayı, böylece sosyal etkileşimleri oyunun kalbine entegre etmeyi amaçlamaktadır.
Diğer oyunlarla karşılaştırma
Blizzard’ın duyurusu, MMORPG’deki diğer konut sistemleriyle karşılaştırmalar yapıyor.
Final Fantasy XIV: Rekabet ve Münhasırlık
FFXIV, oyuncuların arazi elde etmek için bir piyangoya girmesi gereken yetkin konut sistemi ile bilinir. Öte yandan, Blizzard çözümü yarı yüklenen bölgeler sunarak bu yarışmayı önler.
Elder Scrolls Online: Zorluksuz Özgürlük
“Elder Scrolls Online” da, oyuncuların çeşitli evlere erişimi olmasına rağmen, sistem ana oyunu etkilemez. Bu arada “Midnight”, konaklama ve oyunun hedefleri arasında daha fazla bağlantı vaat ediyor.
Yeni Dünya: Bölge Avantajları
“Yeni Dünya” da, evler yere bağlı tutkumlar sunuyor. Bununla birlikte, sınırlı sosyal ziyaretlerle, topluluk etkileşimi “gece yarısı” nın sunduğu şeyle sınırlıdır.
Neden şimdi?
Kredisinin birkaç uzantısı olan Blizzard, bu yenilikçi sistemi tanıtmak için 2025’e kadar beklemeyi seçti. Amaç, sosyal özellikleri, ilerici ödülleri ve interplifing erişilebilirliğini vurgulayarak başlangıçtan itibaren sağlam bir şey sunmaktır. Bu yaklaşım, konut sisteminin modern MMORPG standartlarına bağlı olmasını sağlayarak sadık oyuncuların beklentilerini karşılamayı amaçlamaktadır.
Kısacası, “World of Warcraft: Midnight” daki konut sistemi oyuncular için önemli bir ilerlemeyi temsil eder, sosyal etkileşimleri güçlendirir ve daha fazla yaratıcılığı oyun dünyasına entegre eder. Bu yeni özelliği sabırsızlıkla bekleyen topluluk için umut verici bir dönüm noktasıdır.
Okumalar: 1