World of Warcraft: The War Within’in 10. genişleme paketi
World of Warcraft: The War Within, MMO’nun 20. yıl dönümünden sadece birkaç ay önce çıkacak olan oyunun 10. genişleme paketidir. Ancak The War Within, uzun süreli World of Warcraft oyuncularının yaşlandıklarını hissetmelerini sağlayacak bir dönüm noktasından çok daha fazlasıdır. Bu aynı zamanda serinin ilk destanının sonunun başlangıcıdır.
Dünyanın Ruhu Efsanesi
The War Within’den sonra Blizzard, Midnight adlı bir genişleme paketi yayınlayacak ve bunu The Last Titan takip edecek. Bu üç yapıt, WoW’un sonunu işaret etmeyen ancak bu yılın başında sona eren Bungie’nin Destiny 2’deki “Işık ve Karanlık” destanı gibi onu yeni bir döneme taşımayı amaçlayan Worldsoul Saga’yı oluşturuyor. Şekil.
Alliance ve Horde arasındaki denge
The War Within betası halihazırda devam ederken, bazı oyuncular hikayenin ağırlıklı olarak Alliance karakterlerine odaklandığını fark etti. Hamilton, Horde ve Alliance’ın temsilinin, tüm topluluğun hikayeye dahil olduğunu hissetmesini sağlamak için iyi düşünülmüş olduğunu açıklıyor.
Karakterlerin derinliği
Anduin Wrynn karakteri, The War Within’de karmaşık ve ilgi çekici bir hikaye sunarak ön plana çıkıyor. Hamilton, oyunculara ödüllendirici bir deneyim sağlamak için karakter derinliğinin ve diyaloğun önemini vurguluyor.
Azeroth’un Yeraltı Dünyası
War Within esas olarak geniş mağaralarda geçiyor ve oyunculara benzersiz bir ortam sunuyor. Geliştiriciler, sürükleyici ve ilgi çekici bir deneyim sağlamak için bu yeraltı alanlarını çekici ve çeşitli hale getirme zorluğuyla karşı karşıya kaldı.
World of Warcraft’ta yeni dönem
Oyuncuları yeraltı evrenine sürükleyerek World of Warcraft’ta yeni bir sayfa açmak cesur ve yenilikçi bir seçim. Hamilton, gelecek içerik hakkında çok fazla bilgi vermemeye dikkat ederken, beklenmedik ortamlarda keşif ve macera fikrini çağrıştırıyor.
Kaynak: www.bing.com